Yardsale sthlm 190427

Yardsale sthlm 190427
DSC_0072.jpg

Jag gissar att oxr menar att cykelvagn är mer korrekt för cykeldelsfraktande.

Yardsale sthlm 190427
Äsch, tyckte det såg bekvämt ut bara jämfört med att behöva släpa upp skrotet till några ojämna nerpissade berghällar.

Yardsale sthlm 190427
Något enklare.

Men att döma av antalet besökare på "bakluckeloppisen" så vill folk nog hellre ha en pissluktande berghäll i närheten.

?

Yardsale sthlm 190427
Alltid!
Utbudet är okänt just nu men en förrådsgenomgång lär väl få fram ett sortiment av allehanda delar.
Blir det varmt tar jag med en hög med alkoholfri öl också.

Yardsale sthlm 190427
Önskelista:

Blank 120mm stam
Någon trevlig 140mm bred sadel av klassiskt snitt
Bra V-bromsar

Finnes:

Vet inte än , måste gå igenom förrådet...

Yardsale sthlm 190427
Nästa helg!
Jag har just kollat igenom/rensat ur garaget och hittat följande:
1 DH Gaffelväska (Marzocchi)
1 Panaracer Fire XC Pro 29 x 2.1 (NOS, wire bead)
1 WTB TimberWolf DH 26 x 2.7 (Använt 1 timme, wire bead, för tung för Trail/XC)
1 WTB Dissent DH 26 x 2.5 (Använt 1 timme, wire bead, för tung för Trail/XC)
2 uppsättningar SKS stänkskärm (NOS, fram + bak, XXL storlek för att passa största Schwalbe Big Apple mm)
2 WTB LaserDisk DH 26" fälger (NOS, äldre, mer påkostad design (svetsade, double eyelets, 36mm bred utvändigt))
1 WTB LaserDisk XC 26" fälg (NOS, 25mm bred utvändigt)
1 NOS IndustryNine framnav för Cannondale Lefty gaffel
2 Avid Rollamajig
Rotor RS4X vevparti, BSA threaded, 172.5mm, 54/42
1 NOS Thomson 28.6 x 330 setback sadelstolpe (svart)
Många (MÅNGA!) Thomson reservdelar till sadelstolpar och styrstammar (stem caps, clamps, bultar, etc.)
Många NOS Derailleur hangers (Niner SIR/MCR, Turner XC, Ventana DH, flera andra (kommer inte ihåg)
Turner Zerk Grease Fittings
Ramdekaler för Turner, Ventana, Cove
Freehjul pawls (kommer inte ihåg om de är till White, WTB, eller Hadley)
1 NOS kablar till SRAM Red/Force/Rival

Jag vill bli av med allt. Om någon vill paxa för någonting, kontakta mig innan för att ordna datum och tid för att handla/hämta innan.

IMG_5602.jpg

IMG_5605.jpg

IMG_5608.jpg

IMG_5609.jpg

IMG_5611.jpg

IMG_5612.jpg

IMG_5613.jpg

IMG_56211.jpg

IMG_5630.jpg

IMG_5631.jpg

IMG_5637.jpg

IMG_5652.jpg

Senast ändrad:
Yardsale sthlm 190427
nisseson sa:
Jag gissar att oxr menar att cykelvagn är mer korrekt för cykeldelsfraktande.

Hoppas kunna skaka mig lös, packa cykelvagnen och terrorisera er med mitt cykelskrot!
Finns bla en Ibis Ti Mojo 18'', XTR M900 & SID för er med tjock plånbok/bra byten. ;)

Yardsale sthlm 190427
Finns det intresse så kan jag ta med mig:
Ett par hjulväskor
En resväska som passar en delbar/foldable MTB (OBS! utan cykel!)
En Maverick frankenbike

s-l1600.jpg

ScreenShot2019-04-24at07.59.41.png

Maverick.jpg

Yardsale sthlm 190427
Nu på lördag om jag fattat rätt.
Har några lådor med bra saker som inte blev sålt förra året och har hittat lite nya? saker efter flytt. Ska försöka ta några bilder

Yardsale sthlm 190427
Finns det något intresse för ett par silverfärgade Ksyrium Elite från 2007? De har plats för 11s kassett, moderna 13mm innermått och fantastiskt smatter när man frihjular. Jag behöver utrymmet mer än extra trainerhjul :(

Yardsale sthlm 190427
Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").

Yardsale sthlm 190427
Babbar sa:
Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").
Kontrollfråga: Är det nåt hon sagt att hon VILL ha, eller är det nåt du som hjälpsam manlig kollega TROR att hon vill ha?

Yardsale sthlm 190427
ooms sa:
Babbar sa:
Kontrollfråga: Är det nåt hon sagt att hon VILL ha, eller är det nåt du som hjälpsam manlig kollega TROR att hon vill ha?

Bra att du frågar! Kontroll frågor har ställts och vilja finnes från kollegas sida =)

Yardsale sthlm 190427
Babbar sa:
ooms sa:
Babbar sa:

Bra att du frågar! Kontroll frågor har ställts och vilja finnes från kollegas sida =)
Bra?

Yardsale sthlm 190427
ooms sa:
Babbar sa:
ooms sa:
Babbar sa:

Bra?

Och för att vara extra tydlig. Jag hade hört mig för redan innan du ställde frågan men uppskattar fortfarande din input mycket!

Tillbaka
Topp