Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
oxr sa:Är det bakluckeloppis numera?
Skogling sa:Så. Nästa lördag då.
Daner sa:
nisseson sa:Jag gissar att oxr menar att cykelvagn är mer korrekt för cykeldelsfraktande.
Kontrollfråga: Är det nåt hon sagt att hon VILL ha, eller är det nåt du som hjälpsam manlig kollega TROR att hon vill ha?Babbar sa:Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").
ooms sa:Kontrollfråga: Är det nåt hon sagt att hon VILL ha, eller är det nåt du som hjälpsam manlig kollega TROR att hon vill ha?Babbar sa:Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").
Bra?Babbar sa:ooms sa:Kontrollfråga: Är det nåt hon sagt att hon VILL ha, eller är det nåt du som hjälpsam manlig kollega TROR att hon vill ha?Babbar sa:Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").
Bra att du frågar! Kontroll frågor har ställts och vilja finnes från kollegas sida =)
ooms sa:Bra?Babbar sa:ooms sa:Kontrollfråga: Är det nåt hon sagt att hon VILL ha, eller är det nåt du som hjälpsam manlig kollega TROR att hon vill ha?Babbar sa:Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").
Bra att du frågar! Kontroll frågor har ställts och vilja finnes från kollegas sida =)
Babbar sa:Om någon har en trevlig hoj alternativt projekt för en dam på 165 cm så ta gärna med på lördag. Jag har en kollega som förtjänar bättre än det bojsänke till pendlare hon har idag (Merida budget "MTB").