Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, finns inställning för det i din profil.Går det att välja om signaturen ska synas eller inte, som tidigare? (kanske står nån stans i tråden, har inte läst hela...)
Tack! Nu är länken till artikelarkivet fixad från forumet.Kanske någon som nämnt redan men länken "ARTIKLAR" (https://happyride.se/artiklar/) uppe i menyn fungerar inte. Alla andra alternativ fungerar.
Det är bara från forumet länken ser ut så, från Happyrides första sida så är "ARTIKLAR" länkad till https://happyride.se/arkiv/
Tack, otydligt av mig, tänkte mer inlägg för inlägg.I
Ja, finns inställning för det i din profil.
Tack, otydligt av mig, tänkte mer inlägg för inlägg.
ok, kan leva med det ;-)Tyvärr inte.
Vänsterjusteringen gäller om man dolt profilbilder. Tycker det var svårt att få till i den där vyn, där har kanske ny-knapparna också mindre betydelse eftersom rubrikerna är fetmarkerade när det finns ny inlägg i trådarna.
Sorry, rörigt värre =) nu ändrade jag mitt inläggO-dolt va? :)
| Hej, tycker det blivit lite jobbigare att läsa inlägg. Forumrubriken borde hänga med o finnas i högst upp i varje inlägg, i "urspårade" trådar är det svårt att veta vad det borde handla om utan att behöva skrolla upp för att kolla rubriken. Forumrubriken högst upp på sidan när man klickat på en tråd är för anonym (svarttext på brun bakgrund?) Tycker även citat har blivit för iögonfallande jmf med själva kommentaren - om ngt ska sticka ut borde det vara tvärt om. ? | |
? |
Jag lyfter frågan om antal nivåer i citat igen. Det blev svårare att hänga med i sammanhanget när bara en nivå kommer med. Två eller tre kanske vore lagom? Det funkar ju bevisligen i mjukvaran av gamla trådar som blivit rätt att döma.
Det här citatet t ex blir ju helt obegripligt nu.+1
D.v.s. åtminstone en nivå till får det gärna vara ?
+1Det här citatet t ex blir ju helt obegripligt nu.
Iofs rimligt med tanke på vilka som är inblandade. Men mer än vanligt.
Do it!Lyfter åter önskemålet om alternativet indexvy utan avatarer men trådvy med. Vilket språk är forumet skrivet i? Jag kanske får koda ihop en patch med hundratals säkerhetshål och ladda upp..
Jag är bara allmänt osäker nu. Minns inte varför.+1
Men jag är osäker på varför
Tanken med gamla länkar till olika trådar är att de ska fortsätta att fungera. Har du några exempel? så ska jag kolla på vad som kan ha blivit fel.Söker jag utanför happyride (duckduckgo) så hamnar jag på icke-sidor (FEL: "Sidan dirigeras om felaktigt"), men det kanske är övergående problem när sökmotorer uppdaterar sin cache?
Jag måste bekräfta att jag vill markera alla trådar som lästa. Kan ni inte ta bort det extra steget?
+1Jag är bara allmänt osäker nu. Minns inte varför.
Håller med om detta. Onödigt med bekräftelsesteg. Det är ju inte som att jag förstör nåt, utan det värsta som händer är att man inte ser vilka som uppdaterats sen sist.
Instämmer. Behåll bekräftelsen.Inte? Du förstör information om vilka trådar som är lästa. Sen om du inte tycker att det är relevant är en annan femma.
Jag tycker det vore illa om man tog bort bekräftelsesteget. Med tanke på hur långa många trådar har en tendens att bli så skulle det innebära ett sjuhelsikes merjobb att hitta tillbaks i trådarna om man skulle råka slinta på knappen.
Hej, tycker det blivit lite jobbigare att läsa inlägg. Forumrubriken borde hänga med o finnas i högst upp i varje inlägg, i "urspårade" trådar är det svårt att veta vad det borde handla om utan att behöva skrolla upp för att kolla rubriken.
?
Och att påbörjade inlägg sparas behövs det en knapp för att rensa så man slipper sudda allt manuellt. Mest på telefonen det är irriterande.
Ja precis. Nu höll jag på att skriva IPA:or före citatet. Mycket märkligt.Långklick -> Markera allt -> radera (= suddtangenten) funkar väl på telefon, och går relativt snabbt. Iofs markerar den även den citerade textmassan, så lite knix är det allt.
Inte? Du förstör information om vilka trådar som är lästa. Sen om du inte tycker att det är relevant är en annan femma.
Jag tycker det vore illa om man tog bort bekräftelsesteget. Med tanke på hur långa många trådar har en tendens att bli så skulle det innebära ett sjuhelsikes merjobb att hitta tillbaks i trådarna om man skulle råka slinta på knappen.
Nej vad är happyride? Happymtb+sadlvg trodde jag vi var på.Har ni testat det här nya forumet på Happyride? ??![]()
Inte? Du förstör information om vilka trådar som är lästa. Sen om du inte tycker att det är relevant är en annan femma.
I och för sig inte. Så bara den stannar kvar i botten funkar väl det också.Ni är medvetna om att den knappen funnits sen tidigare utan bekräftelse? Har ni råkat slinta på den knappen tidigare?