Bombtrack • Provcykla

el_gabri

Aktiv medlem
Bombtrack • Provcykla
Jag undrar om det finns någon svensk återförsäljare?

Funderar på senaste Audaxmodellen i stål. Men skulle gärna provcykla.

Någon med erfarenhet i övrigt?
06E092F6-F5AA-44C1-9408-20BF4F7E4993.jpeg

Bombtrack • Provcykla
Enligt bombtracks sida så är Childstore i gbg och 116 samt Urban Bikewear i sthlm återförsäljare.

I övrigt har jag inte testat, men deras snygga hipstermarknadsföring lockar även mig.

Bombtrack • Provcykla
Jag har kört en Hook 1 i över 1.500 mil, tycker mycket om den, både köregenskaperna och utseendet. Jag kan också rapportera att Bombtrack skötte det snyggt när den tyvärr sprack i sadelröret (se här: https://happyride.se/forum/threads/tips-pa-ramsvetsare-i-stockholm.3527626/#post-3549880).

Glömde: den finns för påseende och provrull i Sthlm om det är intressant, det är ju en annan modell än den du kikar på, jag har inte koll på skillnaderna i geometri.

Bombtrack • Provcykla
Då lär det vara enkelt att få till en provning!
Ser ut som att geometrin skiljer sig en del. Din large verkar vara mer åt 56 hållet medan Audaxen varkar vara mer 58. Inte många siffror som stämmer tyvärr. Det kanske inte handlar om så mycket skillnad vad vet jag. Men det skulle kanske inte direkt ge någon idé om hur det är att cykla Audaxen. Men tackar för erbjudandet!

Bombtrack • Provcykla
Ser ut som att geometrin skiljer sig en del. Din large verkar vara mer åt 56 hållet medan Audaxen varkar vara mer 58. Inte många siffror som stämmer tyvärr. Det kanske inte handlar om så mycket skillnad vad vet jag. Men det skulle kanske inte direkt ge någon idé om hur det är att cykla Audaxen. Men tackar för erbjudandet!

Se där. De verkar vara lite svajiga med storlekarna. Jag har en Tempest C, där medium stämmer ganska bra med Hook i large, kooonstigt... Nåja, hör av dig om du vill klämma.

Tillbaka
Topp