Visa din gravelbike
Restrap-väskor? Nöjd?
Jag är nöjd så här långt. Inte testat dom i ösregn dock! Lite problem med toptube väskan som inte passade styret så bra, men det löste sig med att byta ut kardborren till en längre och smalare.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Restrap-väskor? Nöjd?
Köpte du dom direkt från restrap eller ngn annanstans?Jag är nöjd så här långt. Inte testat dom i ösregn dock! Lite problem med toptube väskan som inte passade styret så bra, men det löste sig med att byta ut kardborren till en längre och smalare.
Tror jag köpte dom från Bikeholics.Köpte du dom direkt från restrap eller ngn annanstans?
I och med att Childstore har, så skulle jag chansa att I stockholm finns dom på Ettettsex Bike ShopTror jag köpte dom från Bikeholics.
Annars säljer en del av butikerna i Göteborg restrap. Childstore är väl den enda med webshop dock.
116 Bikeshop säljer Restrap. Säljer även Topo Designs styrväska. Tror även UrbanBikeWear säljer Restrap.Köpte du dom direkt från restrap eller ngn annanstans?
Jag använder också Restrap, ram- och sadelväska. Bra kvalitet tycker jag. Sadelväska gäller, som med alla andra, att packa rätt, dvs det tyngsta längs ner mot sadelröret, för att undvika gung. Så länge man inte packar för Mkt i den är gungande inte ngt jag märkt mycket av. Smidigt att bara kunna plocka ur drybagen. Skulle jag byta skulle jag nog kolla på Ngn som stabiliseradRestrap-väskor? Nöjd?
Jag har en förmåga att tröttna på allt utom min fru och mina barn. Marinon fick lämna plats för en On-One Bootzipper 29" och Rondon ersätter min Grail CF.BigF, tröttnade du på Marinon?
Rondon ser fin ut.
Japp. Standard hos Rondo tydligen.Rondon var fin! Men sitter det en navborste i framnavet?!
Det är väl bara en pendlare, eller möjligen randonneurcykel, om den har skärmar?Gravel är typ pendlare va?
Det är väl bara en pendlare, eller möjligen randonneurcykel, om den har skärmar?
Eller krävs det även fast monterade lampor och navdynamo för det?
Nu svär jag i kyrkan men... Lite som en gravelbike, inte bäst på något! Ja justja. Denna är ju grym som cykelcross. Då är det andra hjul då.Det är väl bara en pendlare, eller möjligen randonneurcykel, om den har skärmar?
Eller krävs det även fast monterade lampor och navdynamo för det?
Min cykelglädje har kommit tillbaka efter jag skaffat den nya diverge denna vecka. Kommer inte ihåg sist jag cyklade tre dagar på rad.Visa bilaga 418942Visa bilaga 418943
Visst är det såNja, kör man blöta grusväger även vintertid (och helst i kompisars sällskap) uppskattas nog skärmar även på en gruscykel. Allrahelst som man inte tycker det är världens festligaste grej att städa cykeln efter varje runda eller vill hålla sig väl med kompisarna.
Jag cyklar hellre 100 mil i solsken med skärmar än 1 mil utan i regn.
Men kan det vara en pendlarcykel, eller möjligen randonneurcykel, om cykeln inte har skärmar?
Grattis till en fin cykel, men kunde inte Specialized-handlaren åtminstone sett till att kapa bromsslangar och växelvajrar till någon sorts rimliga längder?
Ser fin ut! Är det en 2021:a?Min cykelglädje har kommit tillbaka efter jag skaffat den nya diverge denna vecka. Kommer inte ihåg sist jag cyklade tre dagar på rad.Visa bilaga 418942Visa bilaga 418943
Det stämmer, jag hade tur att jag fick köpa denna då butiksinnehavaren hade tänkt ha den som sin. Annars hade jag fått vänta till i höst som det såg ut då.Ser fin ut! Är det en 2021:a?
Väldigt tjusig! Vad är det som gör sittställningen bättre? Hur skiljer geometrin mellan den och Divergen? Och hur fick du cykeln att stå av sig själv?Har letat länge efter en värdig ersättare till min Diverge Comp. Den är en riktig grusräcer, men jag fick aldrig till en bra sittställning. Slog slutligen till på en Trek Boone i helgen. Herregud vilket monster. Har aldrig cyklat så fort tidigare. Slog 19 PR på Strava Segment vid första rundan. Otroligt stabil cykel som tål stryk. Mycket snabbare att svänga jämfört med Diverge (inte så konstigt kanske eftersom Boone främst är en CX). Riktigt vridstyv men ändå bekväm tack vare Isospeed fram och bak. Kan varmt rekommenderas för er som gillar att leka.
Visa bilaga 419957
Hahaha det var väldigt blåsigt den dagen så det var bara att luta cykeln lite lätt så blev den stående ?Det kanske var en liten pinne i vevlagret inblandad också.Väldigt tjusig! Vad är det som gör sittställningen bättre? Hur skiljer geometrin mellan den och Divergen? Och hur fick du cykeln att stå av sig själv?
gjorde som mg25 och skaffade mig en Diverge igår. Så sjukt nice när jag provade den på riktigt idag :D
Diverge Expert Di2 blev de uppgraderad med S-Works sadel och styre, Fizik stam, Supacaz linda, Garbaruk klinga och ett par feta Roval Terra CLX hjul.
Visa bilaga 420535
Riktigt snygg! Finns Garbaruk i butik i Stockholm, eller är det online som gäller?