Jenny Rissveds
thomalin sa:Crossmax sa:Comeback of the Year enligt Pinkbike:
https://m.pinkbike.com/news/2019-pinkbike-awards-comeback-of-the-year-winner.html
Kul, och som sagt, mycket välförtjänt!
Årets hjulklapp!
/T
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
thomalin sa:Crossmax sa:Comeback of the Year enligt Pinkbike:
https://m.pinkbike.com/news/2019-pinkbike-awards-comeback-of-the-year-winner.html
Kul, och som sagt, mycket välförtjänt!
Spännande! När går detta, undrar om det ger ranking points till OS
ja, det var ganska fina ord när man väl hittar demÅrets fairplay-pristagare
Rissveds mottog inte priset eftersom hon inte var närvarande.
Precis som många andra av de nominerade.
Det var där hon inte närvarande gissar jag. Lycka har ett mer glamorlöst liv än jag och kan inte hålla isär alla galor.Hon röstades fram som årets postcyklist också häromdagen.
![]()
Jenny Rissveds och Gustav Johansson blev Årets Postcyklist 2019
Svenska mästarinnan i MTB (XCO) Jenny Rissveds och Gustav Johansson, en av Sveriges främsta bancyklister just nu, blev Årets Postcyklist 2019. Priset delades ut i samband med Svenska Cykelgalan i…scf.se
Visst, och hur vet du att den inte är photoshopad?
Jag såg det i direktsändning, men det kanske var en animation...Visst, och hur vet du att den inte är photoshopad?
Nä men! Land Rover sponsrar, bara en sån sak ?
Trams! På happy är Land Rover alltid ok!Visst är det hemskt med motoriserad sponsor. Den där Mercedes-reklamen förra året i världscupen var ju alldeles burdus, till exempel. Bilar borde inte ha något med cykling att göra.
Visst är det hemskt med motoriserad sponsor. Den där Mercedes-reklamen förra året i världscupen var ju alldeles burdus, till exempel. Bilar borde inte ha något med cykling att göra.
Precis, lite så jag tänkte också. Är det nån bil cyklister får älska (med) så är det Land (Range) Rover... ??Trams! På happy är Land Rover alltid ok!
Tja, jag prioriterade Cykelgalan till skillnad mot Rissveds.Det var där hon inte närvarande gissar jag. Lycka har ett mer glamorlöst liv än jag och kan inte hålla isär alla galor.
Blir inget!OS i Tokyo 2021!
någon som har koll på statusen på henne nu? tränar hon som vanligt?