Jenny Rissveds

Spacekitty

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Hon röstades fram som årets postcyklist också häromdagen.

jonte987

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Hon röstades fram som årets postcyklist också häromdagen.

Det var där hon inte närvarande gissar jag. Lycka har ett mer glamorlöst liv än jag och kan inte hålla isär alla galor.

Pajen53

Medlem
Jenny Rissveds
Five-Time Winner Teams Up With Olympic Champ
2020-01-22
Annika Langvad is already, statistically, the most successful pro rider in the history of the Absa Cape Epic. Her perfect five race wins have come from just five starts. Currently, she shares the top spot on the all-time victory list with Karl Platt and Christoph Sauser, who took thirteen and ten starts respectively to reach five wins. Langvad, though, sits above them and could move clear if she starts the 2020 Absa Cape Epic with Jenny Rissveds.

cerro

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Visst är det hemskt med motoriserad sponsor. Den där Mercedes-reklamen förra året i världscupen var ju alldeles burdus, till exempel. Bilar borde inte ha något med cykling att göra.
Ju fler intresserade, ju mer pengar, ju bättre sport för oss som tittar och för cyklisterna. Cykling behöver fler stora sponsorer med mycket pengar att pumpa in.

havet

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Jag har helt enkelt fel könstillhörighet och -utformning för att tillgodogöra mig nöjet med Land Roverns mångsidiga användningsområden. Det är informativt (och fint!) att ni är så öppna med era både fysiska och psykologiska nöjen. Det är väl till syvende och sist bitterhet mot den könsdiskriminerande faktorn som gör att jag hyser sådant agg mot bilindustrin, över huvud taget.

Masjevel

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Blir inget cape epic för Jenny. Hela specialized teamet inkl Annika Langvad har dragit sig ur.
Förståeligt men tråkigt.
Ser nu att även Jenny meddelar det på insta.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer