Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det blev en dag på stranden! Bullitt med hela bagaget och en 7-åring för att mjuka upp låren lite. Kanske får man en glass efter lunch.
Visa bilaga 436422
Kinna 15:10.
30 grader varmt. Man får fan inte mycket gratis här... men snart ser man Kattegatt och lite plattmark!
It’s
Man såg Kattegatt till sist. En närmare granskning visar dock att de 97 kilometerna från Kinna till Falkenberg innehöll inte mindre än 700 höjdmeter.
Efter att denna ”nätta” (men ack så fina) avslutning avverkats på exakt 3:20:00 vill jag ännu en gång framhäva mig själv som den ärliga randonneuren här som ställer upp på målfoto utan solglasögon ?
Vi missade visst den här fina dansbandsklassikern i fredagsnattens "önska en låt"
Perfekt disponerat!Niklas i mål på 72 timmar. 30+12+30. Cykeltid+vilotid+cykeltid
På någon obegriplig vänster kom heller aldrig fram till ”Det blir alltid värre framåt natten”.
Minns faktiskt ingenting utöver ”det börjar verka kärlek...”
Provade ni "vilken härlig dag, A aa aaa man blir man blir härligt glad " den brukar effektivt kunna penetrera missmod under svåra prövningar!Försökte lite med "Bra vibrationer" men det tog sig liksom inte riktigt, likaså "stad i ljus"
Eller så får man en pinne i framhjulet.Provade ni "vilken härlig dag, A aa aaa man blir man blir härligt glad " den brukar effektivt kunna penetrera missmod under svåra prövningar!
Eller så får man en pinne i framhjulet.
:-)
Med tanke på evenemangets längd verkar schlagers lite fnuttigt. Jag föreslår några Wagneroperor. Kunde väl vara festligt med en trio randonnörer som sjunger sig fram med ljudliga operaröster genom natten!?
En fördel är om majoriteten av de inblandade kan antingen text eller melodi, med lite kortare stycken ökar sannolikheten men kanske ska man börja testa med Kraftwerks Autobahn?
Får man lämna senaste bidrag?Skapade en separat tråd för randoblickar, för att få alla godbitar på samma ställe, liksom.
Visa din Randoblick
Klockan är mycket, milen som tillryggalagts är många, energinivån är låg, vätskebristen påtaglig, sömnbehovet skriande. Köld, värme, väta, vind. Många är de faktorer som, ensamt eller i kombination, kan framkalla den där härligt döda, intetseende blicken – ”the rando stare”. Posta en bild samt...happyride.se
Självklart!Får man lämna senaste bidrag?
Och slå till med Tour de France när det är dags att öka farten?En fördel är om majoriteten av de inblandade kan antingen text eller melodi, med lite kortare stycken ökar sannolikheten men kanske ska man börja testa med Kraftwerks Autobahn?
100 mila var förövrigt Roberts första brevet. Det är långt ifrån alla som gör sin entré till randovärlden med ett 100 mila lopp!Robert i mål 21:36.
Det är ju galet på riktigt, hatten av!100 mila var förövrigt Roberts första brevet. Det är långt ifrån alla som gör sin entré till randovärlden med ett 100 mila lopp!
Lisa gjorde väl det? På en av Hannah lånad cykel!100 mila var förövrigt Roberts första brevet. Det är långt ifrån alla som gör sin entré till randovärlden med ett 100 mila lopp!
Käämmmpaaa!!! Ni klarar det!Alla från Södertälje är i mål. Har ännu inte fått rapportering från de två sista från Falkenberg. Riktigt att tiden går ut 10:00. Spänningen är oliiiidlig!!!
Alla från Södertälje är i mål. Har ännu inte fått rapportering från de två sista från Falkenberg. Riktigt att tiden går ut 10:00. Spänningen är oliiiidlig!!!
Nej, de håller oss på halster!Har de hörts från under resans gång?
Nej, de håller oss på halster!
Grattis alla randogubbar, fantastiska prestationer. RR?
Ja, det vore väl synd att inte göra om detta! Det kommer definitivt göras igen, men vi har inte bestämt när och hur ofta.Det har kanske redan avhandlats tidigare i tråden, men är detta tänkt att bli ett återkommande evenemang?
När vi pratade om huruvida vi skulle köra en 120-milare eller inte så var en av punkterna möjligheten att köra loppet flera gånger. I samband med detta funderade vi också kring hur vi ska förhålla oss till ffa de två lopp du nämner.Hade jag haft ett lite mindre skadefyllt 2019, bättre koll på prylarna och uppdragsläget samt dåligt med andra breveter hade jag helt klart kört detta lopp. Jag hoppas det blir av igen. Sedan finns ju t ex UTU och Sverigetempot, som fler åkare också är intresserade av, att förhålla sig till planeringsmässigt.