Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Olaus magnusplan vid Hammarbyhöjden ser det ut som. Där har jag testat ungefär exakt samma manöver nån gång.... fast med sämre resultat.
Lider med dig men du vet vad man brukar säga: "är hjärnan dum får kroppen lida"Springpendling som gick precis så dåligt som jag förtjänade. AW igår, ingen frukost, skor som jag vet ger blödande skavsår, 13,5 km till jobbet och jag har inte sprungit en meter på fyra månader.
Och som kroppen lider!Lider med dig men du vet vad man brukar säga: "är hjärnan dum får kroppen lida"
Fint! Åker du vilse varje dag så får du snart kalla det något annat än "vilse".Det tog ungefär dubbel tid mot vanligt, men då stannade jag litet grann, och åkte även vilse på ett ställe. Men inget man gör varje dag.
Skålhamravägen är fin! Krya på dig!ujuj den tråden måste jag följa, själv laddar jag för att börja cykelpendla från vallentuna till kungsholmen nästa vecka om jag har hunnit bli frisk då...
Jag har cyklat på den vägen många gånger genom åren men aldrig under rusning morngon/kväll, vet du hur trafiken brukar vara då?Skålhamravägen är fin! Krya på dig!
Den kändes inte så fin när man, efter att ha cyklat åtta mil innan frukost, tokbonkar en bit innan golfbanan och sen i knapp styrfart ska försöka ta sig de två sista milen till jobbet. Just där och då hatade jag den vägen litegrann. Annars är den jättefin!Skålhamravägen är fin! Krya på dig!
Jag har inte heller kört den då, har bara cyklat där på lediga dagar tyvärr.Jag har cyklat på den vägen många gånger genom åren men aldrig under rusning morngon/kväll, vet du hur trafiken brukar vara då?
Lite osäker men syftar du på mitt nick? Ja, isf så är mitt nick riktigt passande idag. ?Passande nick!
Brahehus. Fina vägar där.Annorlunda pendling. Är jag senil eller är det bar en deja-vuVisa bilaga 441646? Eller är jag senil eller bara en deja-vu?
Det är du värd.Borde byta ut pendlarcrossen.
Fortsatt förkylt var det här. Så ingen pendling. Beställde hem ett test för covid-19.
Det är du värd.
Slöhoj idag till jobbet. Borde byta delar på pendlarcrossen. Sitter dåligt på den.Så en kortare styrstam för bli mer likt mina andra hojar. Storlek 60 på o 54 på rejsern. Livet är inte lätt.