Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såga gör man väl främst för att få av den igen?Om man inte vill såga så finns ju även
![]()
CRS-15.2 Crown Race Setting System — Oversized
Safely and accurately drive crown races onto forks with oversized 1 1/4" or 1.5" steering columns.www.parktool.com
Går dock att gettohacka eget med pvc rör.
ISO mot JIS 1” så skiljer det 0,6 mm invändigt på crown race. 26,4 mot 27,0 mm.
Såga gör man väl främst för att få av den igen?
Jag är helt för delade crownrace, men inte för att de är enklare att montera, snarare demontera.Många styrlager kommer med delad crown race från början. Jag har sågat alla som inte varit delade innan installation och aldrig stött på problem.
OBS! Det funkar bara om man har maskinlager, inte med lösa kulor/kulor i hållare
Jag är helt för delade crownrace, men inte för att de är enklare att montera, snarare demontera.
Det ovan ser fel ut.
Jag betalade 250 kr till ECI för en brotschning.Sitter och väger mellan att köpa/göra egna verktyg för headset och crown race, eller betala typ ECI/TCM för att fixa det. Problemet med det senare är ju att det är en engångskostnad, behöver kan ju uppstå senare igen :)
Det var inge farligt, pressade dom i lager också då?Jag betalade 250 kr till ECI för en brotschning.
Lagerskålarna tryckte jag i själv om det är det du menar med att pressa i lager.Det var inge farligt, pressade dom i lager också då?