Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I lumpen hade vi en signalist som i det civila oftast var frisör. Egendomligt nog hade han för mycket fritid, för han lärde sig cykla baklänges. Alltså sittande bakochfram. Sadeln och styret bytte han plats på. En sladdrig Apollo minicykel hottade han till.
Det här var en mångsidig man, som än idag har många olika jobb. På cirkus, som stuvare i hamnen, gatumusikant etc. Kanske ditt möte var nån med djupt rotad sjövana? Lanternor är ju runtomlysande?
Danmark?Sista skogs-myspendlingen i år? Gissa var. Platt och blåsigt och dom pratar rotvälska (ej Skåne)
Visa bilaga 458726
Går det inte att lossa säcken från ramen?Nu har ytterligare en doft adderats. Den av tvättmedel. Ryggan var för stor för tvättmaskinen (hård ram) så det blev en längre tur i badkaret.
Men nog fan sitter lök/sill-odören i. :(
När den torkat lite så blir det ättiksbad.
Går det inte att lossa säcken från ramen?
Andra bilden är sjukt läcker!Det är mörkt nu....Visa bilaga 458978Visa bilaga 458979
På eftermiddagen är det grön våg söderut.Länge sedan jag cyklade Götgatan söderut.
Har de fixat grön våg(uppskattningsvis ca 20 km/h) permanent mellan Medis och Skanstull?
Eller hade jag bara flyt?
Ok, det här var eftermiddag. Helt klart smidigare än jag kommer ihåg det.På eftermiddagen är det grön våg söderut.
Undrar om jag någonsin cyklat såhär långt in i december utan att byta till dubbdäck?
Aha, en sån som de rapporterar om på trafikradion. "Cyklist har förirrat sig ut på motorvägen".Nu på kvällen fick jag feeling för att utforska lite och tog en väg som jag bara har kört bil på, alltså motorväg.
Hahaha nja inte riktigt så vilse kanske :DAha, en sån som de rapporterar om på trafikradion. "Cyklist har förirrat sig ut på motorvägen".
Måste passa på att spara denna freudianska felskrivningen till eftervärlden, om det nu inte var avsiktligt då.Nu har jag ollat in kedjan inför slutveckan.
Värre är det med kroppen.
Ses.
Jo, det är ju svårt att olla in kroppen. Åtminstone sin egen.Nu har jag ollat in kedjan inför slutveckan.
Värre är det med kroppen.
Ses.
Någon som förstått om knappen för cyklister som vill korsa från Senapsbron till Skeppsbron fyller någon funktion? Idag slog den av direkt efter att man tryckt på den. Tidigare har den fortsatt lysa, men inte direkt påverkat trafiksignalerna.
Dessutom är grönintervallen inte mer än 5 sek. (felanmäld) Jag har ruttnat och rullar när jag slipper köra över någon eller bli överkörd. Det finns faktiskt gränser.
Dessutom är grönintervallen inte mer än 5 sek. (felanmäld) Jag har ruttnat och rullar när jag slipper köra över någon eller bli överkörd. Det finns faktiskt gränser.
Det var precis där jag fick rödljusböter för några år sen. Bad very bad karma, just sayin’.
Nej vi menar rödljuset från rampen som kommer upp mitt i bron även om latituden är densamma.