[ot] Våga visa dina naturbilder! ;-)
Otroligt snygga bilder - som vanligt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt snygga bilder - som vanligt!
Vackert!Jag har nu gått all-in och tar ibland med mig den digitala mellanformataren vid stigcykling. Funkar hur bra som helst att ha i midjeväskan! Visst, man vill ju inte krascha på den, men jag är mer rädd om mig själv och vurpar därför ytterst sällan.
Detta är några bilder från idag...
Visa bilaga 460738
Visa bilaga 460739
Visa bilaga 460740
Visa bilaga 460741
Visa bilaga 460742
Visa bilaga 460743
Väldigt fina bilder - precis som vanligt när Makten är ute å fotar.Jag har nu gått all-in och tar ibland med mig den digitala mellanformataren vid stigcykling. Funkar hur bra som helst att ha i midjeväskan! Visst, man vill ju inte krascha på den, men jag är mer rädd om mig själv och vurpar därför ytterst sällan.
Detta är några bilder från idag...
Visa bilaga 460738
Visa bilaga 460739
Visa bilaga 460740
Visa bilaga 460741
Visa bilaga 460742
Visa bilaga 460743
Frös man inte innan så ...Ustetind (1376moh) mars 2015. Visa bilaga 461170
Gott nytt år önskar jag och kameran.
Visa bilaga 462005
Det översta fotot var väldigt vackert!
Ja, när julen blev som den blev p.g.a. det där nedrans viruset får jag säga att själva julafton ändå var riktigt trevlig. Var ute och gick och fotade i nästan fem timmar. Med tanke på att det var sol/klar himmel nästan hela tiden och Stockholm officiellt sett hade fyra soltimmar i december enligt SMHI måste jag sugit åt mig i stort sett hela månadens soldos!snyggt Göran, ser magiskt ut!
Haha, ja. Var själv uppe i de trakterna över jul och det var ju fantastiskt härligt väder måste jag säga. Ska se om jag vågar langa upp nån bild.Ja, när julen blev som den blev p.g.a. det där nedrans viruset får jag säga att själva julafton ändå var riktigt trevlig. Var ute och gick och fotade i nästan fem timmar. Med tanke på att det var sol/klar himmel nästan hela tiden och Stockholm officiellt sett hade fyra soltimmar i december enligt SMHI måste jag sugit åt mig i stort sett hela månadens soldos!