Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar.. Jag får försöka det nästa gång.Älskar beslutsamheten att du reser dig upp och går tillbaka upp för ett nytt försök, DIREKT :-)
Ett tips till nästa gång kan vara att sluta trampa någon meter innan hoppet så att du inte svänger på hoppet.
Svänga på hoppet kan du göra sen när du lärt dig större hopp och ska börja wippa ?
Så klart!Vill ni se hopp 2 också? ?
Träffade det andra gången ?Hur nära vara du trädet?
Träffade det andra gången ?
Målet var högst oklart, men det innefattade varken träd eller att gå i backen.Var det målet? Dåligt träff dock.
Kan förstår att man träffar en träd vid första försök, men vid andra försöket ...
Kanske bättre att hoppa på en ställe utan träd när man lär sig. Värste att titta på vid Pinkbikes Friday Fails är folk som hoppar in i träd.
Målet var högst oklart, men det innefattade varken träd eller att gå i backen.
Jag försöker det nästa gång ?Ah, det var problemet! Målet måste vara att hoppa rakt fram.
Tack för heja ropen och tipsen boysngirls.
Tror jag trampar för att det känns som jag får för lite fart med mig in. Kanske smartare att tackla det som ett dropp är att tro jag ska kunna hoppa?
Det är inte bra, Övar på det också. Få med båda hjulen samtidigt funkar. Men att gå från manual till att få med bakhjulet funkar bra dagar.Hur är ditt bunny hop?
Det är inte bra, Övar på det också. Få med båda hjulen samtidigt funkar. Men att gå från manual till att få med bakhjulet funkar bra dagar.
Det är inte bra, Övar på det också. Få med båda hjulen samtidigt funkar. Men att gå från manual till att få med bakhjulet funkar bra dagar.
Den har jag faktiskt läst och försökt följa.Och kör min bunnyhoppkurs/utmaning: https://happyride.se/forum/threads/decemberutmaningen-laer-dig-bunnyhoppa-foer-en-hundring.3655994/
Men alla har väl hoppat in i träd någon gång!Målet var högst oklart, men det innefattade varken träd eller att gå i backen.