Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag misstänkte det. Men tålamodet tog slut så jag gick loss med polygripen eftersom lagret ändå ska kastas. Fick loss drive side utan problem, men non drive side sitter som berget. Det är italiensk gänga så det är kanske därför det är non drive side som fastnat...
Hur löste du det? Bågfil?Brukar vara driveside som sitter hårt inte tvärtom. För det är den sidan som gängar ur om inte dragit åt väldigt hårt när man cyklar.
Rätt verktyg brukar hjälpa en hel del.. Men det funkar inte heller alltid. Gjorde mos av ett sådant på din bild för några månader sedan.
Brukar vara driveside som sitter hårt inte tvärtom. För det är den sidan som gängar ur om inte dragit åt väldigt hårt när man cyklar.
Rätt verktyg brukar hjälpa en hel del.. Men det funkar inte heller alltid. Gjorde mos av ett sådant på din bild för några månader sedan.
Studera skålen en gång till!Du behöver dessa
Visa bilaga 493064
- finns i Malmö...
Men det funkar nog med en bra haknyckel och en stor portion försiktighet.
Ja?Studera skålen en gång till!
Då kommer Du att upptäcka att skålen inte kan lossas med de verktyg Du föreslår!
Då har du kanske ett bättre förslag antar jag?Då kommer Du att upptäcka att skålen inte kan lossas med de verktyg Du föreslår!
Det var så gammalt, vevlagret. Lurades av Veloce.Campagnolo Veloce vevlager
Visa bilaga 493443
använder man inte en haknyckel eller en större större skiftnyckel utan det här verktyget
Visa bilaga 493444