Tja!
Inte jag heller, anledningen är att jag är väldigt orolig över att jag ska få grejen, gå till cykeln, sätta in den och så passar det inte. Då kommer jag bara känna ångest. Plus någon sa att original är bättre. Annars är jag helt med dig och Trifox är inget företag jag vill stödja, jag hoppas de går i konkurs och får jobba på fabrik med bättre säkerhetsåtgärder (såna där nät vid marken). Nu har de dessutom börjat bedriva skattefusk helt öppet på deras sida: "To Brazil, please add CPF/CNPJ in the address to make sure the pacakge pass customs smoothly."
Ska beställa den från Cykelkraft du, blir tyngre och det vet jag redan nu kommer svida men den från afterlife är i kolfiber och jag vill verkligen inte känna den oron jag gör nu. Ni får säga vad ni vill men ni erkänner själv aatt märken i röret är normalt, för mig finns det inget normalt med förändrad kolfiberstruktur, inget.
Misstolka mig inte gällande kinagrejer, jag är den första som skulle köpt en märkescykel, ENBART på grund av den orsaken att man har någon som går att hålla ansvarig. Nu finns dock inte pengarna för att köpa något för 50000kr, så enkelt är det med det. Jag försökte med Ribble, Dolan och de andra men de vill ju inte sälja till mig, fanns inga cyklar, fanns inga mått och inga vikter, allt var en rymdvetenskap. Jag hatar kinacyklar!!
Ska klicka hem cykelkrafts framgaffel redan idag. KOmmer i nästa vecka då, najs. Fler KOMs, får inte glömma nya kullager dock. De jag har hann rosta igenom totalt, det kan ni ju också gärna få förklara för mig hur de hann göra det. Jag vet redan svaret, för jag hittade allting på Amazon för 9 dollar eller vad det var.