Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är 100 års jubilium och man kör allt man kan. Undrar om det inte blir den dagen i världshistoien med flest BRM på samma dag,!Kanske det avhandlats tidigare, men varför
kör Täby och Barkarby samma dag?
De är ju vägg i vägg?
Jepp det är gratis.Får man fortfarande stå på stora parkeringen utanför hotellet? Har inte varit i hoodsen sedan innan pesten.
Du får gärna stjäla en idé jag har, en som liknar "flèche".Vi kanske ska sy ihop en kyrkorandorutt?
Det är 100 års jubilium och man kör allt man kan. Undrar om det inte blir den dagen i världshistoien med flest BRM på samma dag,!
så du ska inte cykla eller är det som i inte inte cykla VR tråden?Ångrade mig
Öppnade anmälan men har låst den igen nu.Velade, jag hade svårt att få ihop de, men nu kan man inte anmäla sig längre.
Är inte Dalkarlsbacken med? Var det inte ni som konstaterade att den var den värsta klättringen i hela Sverige?Det där uträknade värdet för klättring är tusan mig skrattretande dåligt - 5480 höjdmeter på 20 mil! Skulle kunna vara en kungaetapp på en GT!
Jo, men det är inte den enorma mängden höjdmeter utan den fruktansvärda lutningen i kombination med ofta miserabla vädermässiga förhållanden som gör den fruktad.Är inte Dalkarlsbacken med? Var det inte ni som konstaterade att den var den värsta klättringen i hela Sverige?
Ja, men det är dålig asfalt på de uppländska småvägarna. Många höjd-millimetrar blir det som summerar upp när man skakar fram på asfalten!Det där uträknade värdet för klättring är tusan mig skrattretande dåligt - 5480 höjdmeter på 20 mil! Skulle kunna vara en kungaetapp på en GT!
Skyltar på loppisar skulle också kunna vara ett alternativDu får gärna stjäla en idé jag har, en som liknar "flèche".
Alla får 12 timmar på sig.
Efter 12 timmar, målgången samma som start, vinner den som har flest bilder på olika stenbroar.
Nils i Malmö har en liknande idé, fast med stenkyrkor. Här på västkusten skulle det vara en större utmaning med träkyrkor (om vi håller oss till svenska kyrkan).
Om man räknar på vad det skulle innebära baserat på newtonsk mekanik tror jag att det innebär en färd med en sekvens orimligt höga "hopp".Ja, men det är dålig asfalt på de uppländska småvägarna. Många höjd-millimetrar blir det som summerar upp när man skakar fram på asfalten!
fast vi tar den bara västlig riktning, som att bestiga Matterhorn fast inte på väggen.Jo, men det är inte den enorma mängden höjdmeter utan den fruktansvärda lutningen i kombination med ofta miserabla vädermässiga förhållanden som gör den fruktad.
Aha, jag har alltid tyckt att Dalkarlsbacken liknar en toblerone.fast vi tar den bara västlig riktning, som att bestiga Matterhorn fast inte på väggen.
mm det är därför man blir lite sugen på choklad.. har inte fattat det tidigareAha, jag har alltid tyckt att Dalkarlsbacken liknar en toblerone.
Tog en pisspaus efter 40 så 60 km solo till fikat. Han se snabbgänget.
Stiligt gäng med många kända ansikten!
Visa bilaga 512137
Nu är vi i mål! Trevlig tur :)
Snyggt jobbat!Och nu är vi framme