Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Roligt å se. Så målvideo også nå er lagt ut. Der får man jo se hele 5 sekunder ;-)Jag har en video från loppet, kanske roar det någon även om ni inte hamnade med i bild. :)
Kollade faktiskt igenom hela din video igår. Där hajar man verkligen hur jäkla snabbt ni kör och hur långsam man själv är hahaha.Jag har en video från loppet, kanske roar det någon även om ni inte hamnade med i bild. :)
Haha, tackar! Det är ruggiga watt på täten. Hörde av en som var topp 20 att han hade snittat 300 watt.Kollade faktiskt igenom hela din video igår. Där hajar man verkligen hur jäkla snabbt ni kör och hur långsam man själv är hahaha.
Såg ut att vara rätt trevlig bana :)
Vad kom du på för placering?Haha, tackar! Det är ruggiga watt på täten. Hörde av en som var topp 20 att han hade snittat 300 watt
Jag blev åtta och hade en snitthastighet på 29.5, så det gick ganska fort trots alla kurvor och småbackar.Vad kom du på för placering?
Dålig koll på Watt ska jag erkänna ?
jag kollar bara snitthastighet på mina olika rundor ?
Vad hade du för snitthastighet?
Starkt kört och kul med filmen!Jag har en video från loppet, kanske roar det någon även om ni inte hamnade med i bild. :)
Riktigt bra kört ?Jag blev åtta och hade en snitthastighet på 29.5, så det gick ganska fort trots alla kurvor och småbackar.
Absolut. Grönvita kläder och vit hjälm. ?Starkt kört och kul med filmen!
Här kommer två foton från starten. Du kanske hittar dig själv?Visa bilaga 517231Visa bilaga 517232
Det går utför ibland också. ?Riktigt bra kört ?
bra snitthastighet!
Satt och tänkte när jag kolla videon att fan pallar jag hålla 20-22 i snitt med alla dem där backarna så är Jag nöjd ?
Haha såklart ?Det går utför ibland också. ?
Bara att sätta ett mål och köra på i vinter. ?Haha såklart ?
Sugen på Att köra lidingöloppet 63km till våren. Får se vad man kan köra på för tid isåfall ?