Berk
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Bilfabrikant, det är nästan fusk.
Men otroligt att dom alltid kunna hitta nya sätt att göra en ful cykel!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dakar. .. styrstammen är väl sådär hög så att man kan se över sanddynerna?Jag uppskattar en hög styrstam, men här har det gått för långt....Visa bilaga 514016
Dakar. .. styrstammen är väl sådär hög så att man kan se över sanddynerna?
Den där designen verkar man ha återupptäckt
Visa bilaga 517787
With our innovative Waldwiesel, we have once again tasted metallurgical 3D printing in its entirety and are now making our comfortable soft-ride structure presentable off the tarmac.
Our adventurer is just craving for a wild ride in the open and guarantees progressive handling with direct propulsion. Designed for tough off-road conditions, the precisely tuned Shimano GRX 1-11-speed groupset converts every impulse into direct propulsion.
Den där designen verkar man ha återupptäckt
Visa bilaga 517787
Jag skulle kunna tänka mig en sån bara för att jäklas med folk.Åtminstone snyggare med singelklinga så att man slipper den lilla blindtarmen för framväxeln.
Som en elcykel minus el. Tvi!
Den andra var ju färgglad i alla fall!
Ja, den är rätt unik i sin estetik. Frågan är om den går att cykla på med de där grejerna i framhjulet...Den andra var ju färgglad i alla fall!
Cykla!? Jag ser det som en konstinstallation!Ja, den är rätt unik i sin estetik. Frågan är om den går att cykla på med de där grejerna i framhjulet...
"Svårstulen"
En sån där har jag cyklat på , funkar bättre än den ser ut , men inget man vill cykla långt med.
...eller när det är ljust och folk kan riskera att se en... ?En sån där har jag cyklat på , funkar bättre än den ser ut , men inget man vill cykla långt med.
Mange
Var fan har du hittat detta ?
Var fan har du hittat detta ?
Ser ju ut som man tryckt in en resväska i ramen...
Jag tänker på dom som går det.
Stackars jävlar !
Har ju inte ens pedaler..Var tvungen att söka själv… mer info och bilder en bit ner här: https://mbaction.com/down-the-trail-7/
Har ju inte ens pedaler..
Men vill man ha cross så köper man väl en sån. Full respekt för Tomac o Intense Men detta ?Nä, är en el-motorcykel byggd av en DH-ram, typ
Men skulle vara kul att provcykla ?Visa bilaga 522507
Spinkig kropp i för stor kostym, rakt styre, jättekassett, singelklinga, olika hjul, guldkedja. Så mycket som pågår och väldigt lite av det är fint.
det är ju sen gammalt, nu är det grim donut 2 som gällerFramtidens geometri?
![]()
Ser galet ut....Framtidens geometri?
![]()
Framtidens geometri?
![]()
Fast samtidigt väldigt cool.Ser ut som nåt för långa farbrorn?![]()
Nishiki Roadmaster
Pris: 549 kr. Typ: Fast pris. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga på Tradera.www.tradera.com
Passar på att föreviga den innan annonsen försvinner:Fast samtidigt väldigt cool.
Hade jag bott närmare hade jag nog åkt förbi och hämtat den.
Har väll med uci-regler att göraPassar på att föreviga den innan annonsen försvinner:
Visa bilaga 523496
Jag fattar dock inte varför cykeln endast växer på höjden i takt med att ramstorleken ökar. Hjulbasen borde vara längre, framhjulet ser ut nästan nudda pedalen...