Smal-Steffe
Medlem
AM i Jönköping?
Fjärde sommaren med fritidshus här i Gränna och jag har hittat de flesta stigar som finns. Jag har också länkat ihop och öppnat vissa saker och vårt längsta utförsåk är 4-5 minuter långt. Innehållsrik och kul djungel. Grännaberget i allmänhet har visat sig ha fantastisk potential för denna typ av cykling och på senare tid har jag fått sällskap i skogen av några yngre galna locals med talang för snickeri och bygg. Exempel från i våras:
Vi har haft folk här från Växjö, Stockholm, Tranås och Linköping och ingen har bara kommit hit en gång. Utan att ge er orimliga förväntningar så tror jag det är värt den korta resan från Jönköping. Själv är jag också nyfiken på vad som finns i era skogar utöver xc och det kanske ni får visa mig en dag. Jag är här i sex veckor till. Resten av året så ofta som möjligt.
Mer info i gruppen Gränna Enduro på Facebook.
Mvh Stefan 070-368 08 08
Vi har haft folk här från Växjö, Stockholm, Tranås och Linköping och ingen har bara kommit hit en gång. Utan att ge er orimliga förväntningar så tror jag det är värt den korta resan från Jönköping. Själv är jag också nyfiken på vad som finns i era skogar utöver xc och det kanske ni får visa mig en dag. Jag är här i sex veckor till. Resten av året så ofta som möjligt.
Mer info i gruppen Gränna Enduro på Facebook.
Mvh Stefan 070-368 08 08