Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De är fina. Det är ju nåt med topprör som följer linjen med sadelstag.Transition gör sjukt snygga. Skulle jag köpa en ny och bara gå på snygghet skulle det nog bli en sån Visa bilaga 566472
Du har en poäng. Så vi säger Foxy Carbon XR istället. :)Kablarna under vevhuset var inte särskilt snygga. Backa, gör om, gör rätt.
Riktigt trevlig cykel att titta på om de inte vore för färgerna som skär sig i mina ögon... ?I kategorin downcountry tycker jag att nya Arc8 Evolve är snyggast. Otroligt lätt dessutom och modern geometri.
Visa bilaga 566490
Riktigt trevlig cykel att titta på om de inte vore för färgerna som skär sig i mina ögon... ?
Inga fula pizzakassetter tack!
Håller med...Letade efter en bra bild på svarta versionen men hittade inte. Jag tycker dock inte om helt svart heller ...
Konstruktivt värre...Posta gärna ett facit så vi kan se hur det ska se ut :PFlera av cyklarna ovan hör hemma här: https://happyride.se/forum/threads/fula-hojar.178217
Men men, smaken är som baken. Posta fler monstrositeter ni, gör det.
Det har Berk redan gjort med Fairlight:en så jag gav den en like.Konstruktivt värre...Posta gärna ett facit så vi kan se hur det ska se ut :P
Vad betyder ens det?!Inget emot gravida men alla cykelramar som ser "gravida" ut = Fula!
Mage på underröret. Raka rör som sagt.Vad betyder ens det?!
Du har självklart fel.Ska väl inte va så svårt
Visa bilaga 566542
MTB är i mina ögon groteska skapelser utan undantag. Och jag har en Vitus själv, inte för att den är snygg utan för att den har ett rimligt användningsområde.
Men snygg? Nä du.
Du har självklart fel.
Fast det där är ju också en snygg cykel, förutom den där groteska framklingan och växeln, som är som ett sår i ögat.
Jag cyklade MTB-slingan i Bockeboda på min CX igår så det känns helt rätt att posta denna kategori cyklar i en MTB-tråd! Same same liksomSka väl inte va så svårt
Seat stay i linje med tt är ok på dirtcyklar. Fult på allt annatMage på underröret. Raka rör som sagt.
Dessutom hade fairlight varit snyggare om man sänkt ST lite och och fått Seat Stay i linje med TT = Guld
Smaken är som baken, men Yetis hojar är lätt de snyggaste :)