Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Våga vägra Düsseldorf!Düsseldorf verkar vara lite av en ”vattendelare” (cyklistdelare?).
Visa bilaga 569612
Dare ditch Düsseldorf!Våga vägra Düsseldorf!
Snyggt med en allitteration sådär!Dare ditch Düsseldorf!
Haha, ja ibland får man till detSnyggt med en allitteration sådär!
Eriks mest dedikerade spot tracker (även kallad fru) här! Hans tracker verkar ha slutat fungera men jag kan följa honom på Live360 och han är i Aldekerk, på väg mot Moers o Essen. Natten varit 20 grader och skön att cykla i.Vi verkar ha en svensk spökcyklist.
Visa bilaga 569615
Bra information!Eriks mest dedikerade spot tracker (även kallad fru) här! Hans tracker verkar ha slutat fungera men jag kan följa honom på Live360 och han är i Aldekerk, på väg mot Moers o Essen. Natten varit 20 grader och skön att cykla i.
Tack för informationen. Vi får hoppas att han kan få den utbytt vid första kontrollen.Eriks mest dedikerade spot tracker (även kallad fru) här! Hans tracker verkar ha slutat fungera men jag kan följa honom på Live360 och han är i Aldekerk, på väg mot Moers o Essen. Natten varit 20 grader och skön att cykla i.
Autobahn... Autobahn... Autobahn...Dare ditch Düsseldorf!
Haha! Hans tracker fungerade tydligen ett kort tag. Nu är han i Lippstadt, fast hans tracker säger Lünen.Leaderboarden är nog tyvärr inte helt tillförlitlig. Annars kul läsning med svenska ögon.
Visa bilaga 569681
Även jag har bara mobil. Inte optimalt för dotwatching, ffa inte i så här stora och än så länge jämna startfält.Kan man inte dela upp de i tre grupper
Norra vägen (norr om Dusseldorf) Marsmans, 2a Gemperle, Jakubek
Mellersta vägen (norr om Dusseldorf) - Strasser, 2a Stéphane o sen en drös cyklister
Södra alternativet (söder om Dusseldorf) - Ulrich, 2a Ratniks o 3a Fiona
*Enl kartan o kan ha missat nån (ser via mobilen)
Läste förra sommaren i Sverigetemptråden att någon hade en sådan som kom till användning:Visa bilaga 569706
Tror de första gången jag ser nån som packat ner en "kran" i cykelväskan... ?
Om man tittar på hans stopptid.Måste säga att @A.Nilsson håller bra fart. En snabb koll på kartan ger att 10 cyklister är klart före honom men att han sen tillhör ett knappt tiotal cyklister där bakom där i alla fall jag har svårt att riktigt avgöra vem som ligger bäst till.
En sån har jag med ibland! Perfekt när man kommer till en skola eller dylik anrättning. Vet inte hur de fungerar utanför Sveriges gränser, men på långcykling i Sverige kommer man "alltid" åt vatten om man har en sådan!Visa bilaga 569706
Tror de första gången jag ser nån som packat ner en "kran" i cykelväskan... ?
Hade med en under Sverigetempot, kom aldrig till användning men en väldig trygghet kändes det somEn sån har jag med ibland! Perfekt när man kommer till en skola eller dylik anrättning. Vet inte hur de fungerar utanför Sveriges gränser, men på långcykling i Sverige kommer man "alltid" åt vatten om man har en sådan!
Snuttefilt kan man också kalla det kanske!?Hade med en under Sverigetempot, kom aldrig till användning men en väldig trygghet kändes det som
Om jag minns rätt brukar de flesta sova en stund varje natt undantaget den första. Finns ju undantag, men att försöka cykla fram till natten tisdag-onsdag innan första sömnpaus lär inte vara ett vinnande recept.Nu har de snart varit igång i 24h, hur länge brukar de främsta orka innan de tar sitt första sovstopp?
Stackarn är ju van att cykla runt runt på nån tysk varvbana. Han vill liksom hela tiden tillbaka till startpunkten, men kommer på sig själv.Ser ut som Strasser (100) inte fått till det rakaste vägvalet på sistone, i alla fall jämfört med Gemperle (197).
Visa bilaga 569768
Hmm, jag tror Strasser kommer få ett tufft lopp. Långsam framfart (för någon som har 24h världsrekordet) och stora problem med navigeringen, minst sagt:Stackarn är ju van att cykla runt runt på nån tysk varvbana. Han vill liksom hela tiden tillbaka till startpunkten, men kommer på sig själv.
Genom att sträckan inte är fixerad annat än ”korta” bitar på de sk parcourerna är det ju lite svårt att säga exakt. Förra upplagan var väl grovt 400 mil och Kolbinger vann på 10 dygn. Tror Allegaert var uppe på runt 45 mil/dag i något av sina segerlopp.Brukar inte följa TCR, men vad brukar dom i topp ha för snitthastighet?