Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde en jämförelse med James Hayden 2018, där jag summerade distanserna på hans Strava-profil som visar 3812km. Med en totaltid på 8 dagar och 22h var hans snitt 428km/dag
Om vi ska approximera distans per dag för Strasser:
Den totala längden på Follow My Challen för Strasser är 4577km och baserat på Amys verkliga distans vs trackersidan, visar trackersidan cirka 10% längre (tror @A.Nilsson bekräftade ungefär samma?). Då får vi "verkliga" distansen till 4142 och med tiden 9 dagar 14h blir snittet 432km/dag.
Någon som gjort en approximering på Wikipedia och det verkar som min killgissning stämde. 32% klättring per km 2016 vs 2018.Har du några hårda höjdmeter att jämföra mellan?
Eller finns det en färja till från Zimnicea ikväll (19.30 sv tid)?Vad gör Ratiniks? Sista färjan från Zimnicea gick väl 16.30 (sv. tid) och sista från TM går 18.30.
Är han ute och trampar för att hålla igång benen?
Är TM-färjan 18.30 inställd?
Har tröttheten helt slagit ut hjärnan?
Visa bilaga 571722
Skapliga variationer och helt enkelt många höjdmeter. En och annan av dem är väl på långsamt underlag och kommer efter en nerförsåkning i låg fart.Någon som gjort en approximering på Wikipedia och det verkar som min killgissning stämde. 32% klättring per km 2016 vs 2018.
Visa bilaga 571719
Heja Kolbinger!Kolbinger har ett par kilometers försprång på Phillips på väg mot Svishtov i vad som rimligen är kampen om den 8:e platsen.
Visa bilaga 571777
OK, here we go! CP4 ligger åt ostnordost. Mikko drar då iväg åt sydost förstås!