GoranS
Aktiv medlem
[OT] Skidskyttetråden
Nja, Passler tappar lite för mkt.Kan ju bli en spännande sistasträcka. Jag gissar på norsk seger.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, Passler tappar lite för mkt.Kan ju bli en spännande sistasträcka. Jag gissar på norsk seger.
Kan det vara s.a. ngn av dem är reserv? Under damtruppen i länken står det i länkade artikeln:Är det friplats till regerande mästare, eller varför har de sex herrar?
Ja, det verkar stämma. Men bara upp till sex åkare får starta per distansHm, vet inte om jag missförstår det, men jag tycker detta säger att truppen kan innehålla åtta åkare.
Visa bilaga 603370
Ja, det är just det jag reagerar på också. Tycker det tydligt basunerats ut att det är fem platser som gäller.Lite skumt är det. Har för mig att det pratats om att Sverige har fem platser på herr- resp. damsidan i sin VM-trupp. Eller är det ett frivilligt val att inte registrera fler åkare? Borde ju dock inte kosta så mkt att ha några reserver på hemmaplan som kan skickas ner om sjukdom utbryter i truppen som är i Oberhof.
Har säkert nåt annat för sig. Verkar som han bara tar kommentering nu så han slipper sitta o kuska tåg ner till Europa. I Kontiolahti var han ju på plats, men dit tog han Teslan. Gissar han är på plats i Holmenkollen också. Men annars blir det nog kommentering fr Stockholm. VM osett, dit kanske han tar tåget…Vilket race... Spännande ! Men var är Ferry, är han kickad ?