Till minne av Stuvarn

Till minne av Stuvarn
Mähh, nu har du väl pytsat i 10 ggr.
Använder du fruns garnpengar? (Bump)
Nä inte alls och med tanke på hur mycket deg cyklingen kostat så är det ingenting, jag röker och dricker inte( alkohol), hade jag haft mer pengar så hade jag pytsat in mer men just nu på sjuklön så får det bli små bidrag då och då.
Som jag skrev förut stuvarn och Anders öde har berört mig oerhört mycket trots att jag inte kände dem.
Tre stycken i släkten har gått bort i skiten sista åren….

Till minne av Stuvarn
Den här veckan om du inte gjorde några ändringar och godkände innan 30mars…

Inne nu(det var snabbt), så en liten slant till för mig. Som många andra skrivit i tråden tror jag inte det finns någon som tyvärr inte har drabbats av cancer i sin närhet. En nära bekant gick bort innan jul, alldeles för tidigt. Hoppas innerligt att skiten kan botas i betydligt högre grad i min livstid.

Till minne av Stuvarn
Pytsade också i lite mer, tänker att jag får tillgodoräkna mig fruns bidrag också?

Som jag förstått det så kommer det inte hållas någon begravning utan familjen kommer att ha en egen ceremoni längre fram i år, @Angie_Stuvarnsdotter får väl utveckla om hon vill.
Det innebär att om vi går för 100000 så har vi tid på oss. Finns i och för sig inget tvång att avsluta insamlingen vid nån viss tidpunkt men om ex 100000 sammanfaller med ett officiellt avsked så kanske det är dags, det ger sig.

Mao, keep up the great work?

Tillbaka
Topp