Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mähh, nu har du väl pytsat i 10 ggr.Bump med en liten höjning…
tårar i ögonen när jag läste tråden igen
Hadebra gubbs i er cykel/kanot/medmerahimmel fuckcancer
Nä inte alls och med tanke på hur mycket deg cyklingen kostat så är det ingenting, jag röker och dricker inte( alkohol), hade jag haft mer pengar så hade jag pytsat in mer men just nu på sjuklön så får det bli små bidrag då och då.Mähh, nu har du väl pytsat i 10 ggr.
Använder du fruns garnpengar? (Bump)
Hundra känns plötsligt inte helt omöjligt?En vecka sedan senaste bidraget och det fanns pengar kvar på kontot efter att räkningarna betalats.
Mot 100'!
Bump! Snart kommer skatteåterbäringen, en liten skvätt till insamlingen , kom igen nu ?
Vila i frid gubbs
Den här veckan om du inte gjorde några ändringar och godkände innan 30mars…Ska göra det. Men när kommer den?
Den här veckan om du inte gjorde några ändringar och godkände innan 30mars…
Köpa krypto, och skänka pengar av vinsten? :)Skatteåterbäringen har dimpt ner. Tycker man att man fått en hyfsad slant kan man ju alltid....ja, ni hajar.
OCDn slog till, Jag jämnade ut deOjämnade till siffrorna lite. I Jesu namn (eller inte)!
Nja.....OCDn slog till, Jag jämnade ut de
"Two OCDs make a wrong"?Nja.....
Om ingen stökar till det kommer vi inte vidare.Jämnt och fint, nu kommer ingen våga stöka till det igen.. väl?