Visa din misär!
Fy tusan, ingen rolig läsning till morgonkaffet. Krya på dej.Tror styret , och ev knät, gått i röret. Har dock inget minne förrän från kvällen på sjukhus samma dag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy tusan, ingen rolig läsning till morgonkaffet. Krya på dej.Tror styret , och ev knät, gått i röret. Har dock inget minne förrän från kvällen på sjukhus samma dag.
Det finns två sorters cyklister. De som tappat klingbultar med olika spännande följder, och de som inte tappat klingbultar ännu.Kedjan hoppade, stannade till, drog på den, så hoppade den direkt efter, unersökte närmare....detta förklar nog det märkliga vobbled jag haft i klingorna haha...
Visa bilaga 637688
Blev en dyr taxiresa hem men som tur var räddadd Cycling dagen då dom hade drevbultar hemma. Cycling har fan alltid haft allt hemma, campa vevlager, wolf tooth extender, drevbultar, campaverktyg för kassett/vevlager, ja listan kan göras lång
...nu har man iaf nåt gemensamt med Tao Geoghegan Hart. Äntligen!Det var den sommarsäsongen. Bara att bita ihop och rehabba. Lågfartsvurpa med taskig landning.
....och de som tappar klingbultar igen med spännande följder!Det finns två sorters cyklister. De som tappat klingbultar med olika spännande följder, och de som inte tappat klingbultar ännu.
Sorry, men...
Du får höja budgettaket ?Klassikern gren i bakväxel. Lyckades böja tillbaka hjälpligt och kunde använda 4-12, så fick i alla fall köra klart dagens pass. Extremt dålig tajming bara, hade precis blåst månadens budget...
Visa bilaga 591783
Jag fick också ett Afrika! Ca 48h efter att jag försökte bromsa över en rot liggandes på sida?
Möjlig fördel: "chicks dig scars" påstås det.Jag fick också ett Afrika! Ca 48h efter att jag försökte bromsa över en rot liggandes på sida?
Visa bilaga 640327
Typiskt att det är just bromsfingret jag skulle klippa mig med sekatören i. Men det blev två väldigt prydliga stygn inom en timme från att jag promenerade in på akuten så förhoppningsvis blir jag inte cykelfri så många dagar. Får öva på att bromsa med långfingret så länge ?

Jag fick också ett Afrika! Ca 48h efter att jag försökte bromsa över en rot liggandes på sida?
Jag hade nog bättrat på den där bilden i photoshop lite.Var ute och sopade lite stig och "jäklar vad envetna flugorna är idag" hann jag tänka, innan de gick till attack. Två stick på armen, ett på smalbenet och ett på lillfingret blev det innan jag slängde räfsan och sprang. Små gula tysta saker som uppenbarligen inte uppskattade att jag sopade fint vid deras bo.
Ser inte mycket ut för världen, men ont som fan gör det.
Visa bilaga 640622
Kanske det värsta jag sett sedan den där uppskurna pungen. Tacksam att du klarade av att plita ihop ett inlägg mitt i misären!Var ute och sopade lite stig och "jäklar vad envetna flugorna är idag" hann jag tänka, innan de gick till attack. Två stick på armen, ett på smalbenet och ett på lillfingret blev det innan jag slängde räfsan och sprang. Små gula tysta saker som uppenbarligen inte uppskattade att jag sopade fint vid deras bo.
Ser inte mycket ut för världen, men ont som fan gör det.
Visa bilaga 640622
Kanske det värsta jag sett sedan den där uppskurna pungen. Tacksam att du klarade av att plita ihop ett inlägg mitt i misären!
?
Aj.......Sadeln gav upp....
Man får lite svid i kroppen när man ser det sådär "ostädat".Sadeln gav upp....

viktigt att man plockar bort fotopinnen innan man cyklar vidare
Det räcker inte att pinnen sitter i hjulet för att man ska få skriva här. Den måste perforera minst en kroppsdel innan man kvalificerat!
Gills plånboken som en kroppsdel?Det räcker inte att pinnen sitter i hjulet för att man ska få skriva här. Den måste perforera minst en kroppsdel innan man kvalificerat!
Kan funka som cykelstöd ?
Det där var ju onödigt. Finns det inte en "Går det laga innerbenen?"-tråd (som du kan gå vidare med)?Gå direkt från ”Visa din uppgradering” till ”Visa din misär” utan att passera Gå.
Visa bilaga 645823
Tur att skavmärkena matchar dekalen
Det där var ju onödigt. Finns det inte en "Går det laga innerbenen?"-tråd (som du kan gå vidare med)?
Fast cykling brukar väl vara en del av rehaben efter höftoperationer ?Nu är det slutcyklat på ett bra tag.... planerad operation, ny höftled inopererad.
Förhoppningsvis är man tillbaka
starkare nästa år?
Visa bilaga 649650
Tackar. Nja får la ta de liiite lugnare i början iaf??Fast cykling brukar väl vara en del av rehaben efter höftoperationer ?
Krya!!!
Trist med rehab men ändå ett klart ljus i tunneln, tycker jag. Konstant misär är trist. Detta känns som misär med kommande guldkant. Hoppas all läkning går enligt plan.Nu är det slutcyklat på ett bra tag.... planerad operation, ny höftled inopererad.
Förhoppningsvis är man tillbaka
starkare nästa år?
Visa bilaga 649650
Fast tummarna upp att du faktiskt står upp trots allt å en stor eloge till de som hjälpte dig !Blev inprejad i en betongvägg i Måndags eftermiddag, och flög sedan i marken. Bröt vänster skulderblad och fick en del mjukdelsskador och skrubbsår.
Vill rikta ett jättestort tack till alla dom vänliga och medmänskliga cyklister( totalt 4 st) som stannade och hjälpte mig på bästa tänkbara sätt, och till han som sedan körde mig till akuten, följde med mig in på akuten och väntade med mig. Fick ligga över natten på akuten efter 2 st röntgen och läkarbesök.
Fick gå hem i sjukhusskjortan och mina shorts..
Och några bilder.
Jo, det är skönt att man är i någorlunda behåll. Tack!Fast tummarna upp att du faktiskt står upp trots allt å en stor eloge till de som hjälpte dig !
Krya