Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Go Schweden
Visa bilaga 653235
Slängde flaskor på grannens tomt.Nu är du snart uppe i 4 små öl. Snart kommer socialen
Om det kommer en tjej, som kan "andas djupt", så är hon välkommen ?Snart kommer socialen
Fyll åren med liv och inte livet med år....Alkohol = gift
Man ska inte heller röka, inte elda inomhus, inte använda gasspis, inte köra bilar som går på fossilbränslen, inte äta charkuterivaror, rött kött, mättat fett, osv., osv...
Man kan sluta leva eller så kan man njuta av livet, även måttfullt. =)
Det höll en vecka.Jag blev bjuden på en Westvleteren 12 i lördags. Funderar på avhållsamhet efter det. Det blir ju ändå inte bättre.
Sonen förbarmade sig över en del. Resten gick i vasken. Vidrig dryck.Måste köpt av misstag någon gång. Jag gillar inte barrel aged. Är dock för snål för att vaska den. Får se om den går ner.
Visa bilaga 653849
Men det står ju tydligt att du ska DELIRIUMSonen förbarmade sig över en del. Resten gick i vasken. Vidrig dryck.
Har Orrefors Merlot ölglas. Lite osäker på höjden men de är trevliga och funkar till det mesta. Egentligen bara vissa stouts som jag dricker ur mindre, runda kuporBehöver lite inspiration till nya ölglas.
Några förutsättningar:
1. Ska klara att rymma en 44 cl burk, gärna 50 cl.
2. Inget tryck eller etsat mönster
3. Gärna en form som matchar smakrika och rejält humlade west coast IPA, NEIPA, DIPA och Red IPA.
4. Gärna på fot, men totalhöjd får inte överstiga 18 cm totalhöjd (pga litet vitrinskåp).
5. Maskindisk
Nja.Brukar gilla Ayinger men det här var inte riktigt min grej.
Visa bilaga 653957
Kanske skall tillägga att det är omnipollo Noa imperial Stout. Fantastiskt god!Mums....??
Är du 100% att det är öl?Kanske skall tillägga att det är omnipollo Noa imperial Stout. Fantastiskt god!
55 riksdaler på systemet. Vet ej om de e öl men den e mkt god??Är du 100% att det är öl?
Komplex, söt smak med tydlig karaktär av choklad, inslag av pekannötter, kokos, vanilj, romrussin, lakrits och kaffe
11 procent så ja klarar nog ej kvot på nya rekommendationer men de skiter jag i.Är du 100% att det är öl?
Komplex, söt smak med tydlig karaktär av choklad, inslag av pekannötter, kokos, vanilj, romrussin, lakrits och kaffe