Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte heller någon kanin, men en go polare i djurform.Visa bilaga 620069
Katt har hittat en spricka ...Grundlig inspektion här
Visa bilaga 626390
Kaniner sägs vara ett av de allra mest klimatsmarta köttdjuren, för övrigt.
Den här gillar också kaniner!
Visa bilaga 666283
Ja det går att få kaniner rumsrena, våra går på lådan även fast dom bor ute. Blir så mycket enklare att städa då. Men som du säger en kanin har mycket svårare att reglera värmen än kyla, speciellt om den redan har fått vinterpäls.Jag gillar kaniner, både i gryta och som sällskap. Ungarna har två kaniner som bor ute året om. Men det vore ju lite trevligt att kunna ha dem inne ibland. Men jag antar att de får värmeslag om man tar in dem en stund nu på vintern?
Kan man träna dem i att inte käka sladdar och kissa på mattor?
En stund går bra att ha inomhus, så känsliga är de inte ?Jag gillar kaniner, både i gryta och som sällskap. Ungarna har två kaniner som bor ute året om. Men det vore ju lite trevligt att kunna ha dem inne ibland. Men jag antar att de får värmeslag om man tar in dem en stund nu på vintern?
Kan man träna dem i att inte käka sladdar och kissa på mattor?
Hinner aldrig ifatt en kanin ... ?
Hehe när våra kaniner rymde räckte det att gå bakom i några minuter tills konditionen tog slut och de la sig frustandes på sidan ?Hinner aldrig ifatt en kanin ... ?
Absolut inte. Vilda kaniner är dubbelt så snabba. Som tur är.Hinner aldrig ifatt en kanin ... ?
Vovven på min bild ovan hinner garanterat ikapp.
"How fast can Vizslas run?
Breeds like the Vizsla can reach speeds of up to 40 miles per hour, which isn't quite as fast as a Greyhound's top speed of 46 miles per hour, but the Vizsla still may be faster when it comes to more complicated terrain like trails or wooded areas.28 Aug 2021"
Det är ca 65 km/h. Kaniner verkar toppa 40 km/h, det är verkligen inte illa det heller!
Jag åt faktiskt en otroligt god kaningryta i Modena för herrejössesmånga år sedan. I en skål av ost. Precis vid Piazza Grande, såg likadant ut på Streetview som jag minns det!