Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Här ligger det, ca 15-16 km söder om Tranemo.Kan någon med hjärna lägga in en mapslänk? ?
Fick minst sagt Sverigetempot 2021 déjà vu nu ?Skum väg in till Vansbro... Grus, stig och en smal bit av en järnvägsbro.
| T06 | Olli | Ranta | Helsinki | Kamaki Klubi | i dag 17:24 | Hyltebruk (HYLTEBRUK) | 1869,3 |
| S04 | Ricard | Sörman | Hässelby | i dag 19:41 | Skövde (SKÖVDE) | 1678,6 |
S13 | Nils | Calmsund | Staffanstorp | Milslukaren | i dag 19:41 | Skövde (SKÖVDE) | 1678,6 |
Heja heja, bara ca 89 km kvar till Billingehus!
Trampa vidare efter Tranemo. I Sjötofta svänger du skarp vänstersväng över ett gammalt järnvägsspår. I botten på backen finns klubbhuset på vänster sida. Ska enligt utsago vara skyltat.Kan någon med hjärna lägga in en mapslänk? ?
Kan någon med hjärna lägga in en mapslänk? ?
Vad är det här för lyx, utbrister jag i fullständig avundsjuka!
@NLC är går som tåget. Enastående prestation. Chapeauhar hittills haft ett totalsnitt på ca 14.5 km/h sedan starten i torsdags morgon.
T06 Olli Ranta Helsinki Kamaki Klubi i dag 17:24 Hyltebruk (HYLTEBRUK) 1869,3
Givet att han håller samma fart till Smygehuk borde det betyda en målgång ca kl 11-12 imorgon onsdag.
S04 Ricard Sörman Hässelby i dag 19:41 Skövde (SKÖVDE) 1678,6 har haft ett totalsnitt på ca 20.3 km/h sedan starten i lördags morse.
S13Nils Calmsund Staffanstorp Milslukaren i dag 19:41 Skövde (SKÖVDE) 1678,6
Givet att de håller samma totalsnitt till Smygehuk borde det betyda målgång ca kl 17-18 imorgon onsdag.
Kan den flyende finnländaren hålla undan från de jagande grabbarna från Stockholm och Staffanstorp?
Heja heja och cykla försiktigt!
Givetvis beror detta på hur bl.a sömnbehovet ser ut för deltagarna.
KämpaVisa bilaga 710970 Ljudbok & nattrull mot Smygehuk. Liten svacka nu, men jag uthärdar
Starkt kämpat @kayak_one och alla andra som är ute och cyklar i sommarnatten, från en landsända till den andra!Visa bilaga 710970 Ljudbok & nattrull mot Smygehuk. Liten svacka nu, men jag uthärdar
Hur länge kommer den här lyxen finnas kvar? Stänger dom idag (onsdag)? Skulle vara perfekt för mitt upplägg.
Hur länge kommer den här lyxen finnas kvar? Stänger dom idag (onsdag)? Skulle vara perfekt för mitt upplägg.
What a sight for sore eyes
Visa bilaga 710982
Vansbro till Billingehus. När jag satt på Frasses i Karlskoga kände jag mig uppgiven och trött. Jag hittade inget lämpligt B&B eller hotell, så jag tog mitt ursprungliga mål, Skövde, och satsade på att det skulle gå. Burgaren och kaffe gjorde susen, det gick riktigt bra. Men de två sista klättringarna var sega ?
Visa bilaga 710984
Är det sådana här fläktar som @Petert styr för att alltid ge oss motvind?
Visa bilaga 710983
Du får ta det riktigt lugnt i två dagar, sikta på maxtiden och göra en triumferande målgång vid fredag lunch!.. Asså, wtf @mkallstrom inte vad jag vill ha idag.. Har fått riktigt najs tanlines från igår som jag vill fortsätta bygga upp
Olli har kommit fram till Smygehuk enligt sverigetempots instagramkonto:har hittills haft ett totalsnitt på ca 14.5 km/h sedan starten i torsdags morgon.
T06 Olli Ranta Helsinki Kamaki Klubi i dag 17:24 Hyltebruk (HYLTEBRUK) 1869,3
Givet att han håller samma fart till Smygehuk borde det betyda en målgång ca kl 11-12 imorgon onsdag.
S04 Ricard Sörman Hässelby i dag 19:41 Skövde (SKÖVDE) 1678,6 har haft ett totalsnitt på ca 20.3 km/h sedan starten i lördags morse.
S13Nils Calmsund Staffanstorp Milslukaren i dag 19:41 Skövde (SKÖVDE) 1678,6
Givet att de håller samma totalsnitt till Smygehuk borde det betyda målgång ca kl 17-18 imorgon onsdag.
Kan den flyende finnländaren hålla undan från de jagande grabbarna från Stockholm och Staffanstorp?
Heja heja och cykla försiktigt!
Givetvis beror detta på hur bl.a sömnbehovet ser ut för deltagarna.
Ser oförskämt fräsch ut.Olli har kommit fram till Smygehuk enligt sverigetempots instagramkonto:
Grymt bra jobbat och kört!Taxi kommer här kl 14:00 och sen blir det Snälltåget (med cykel) från Malmö kl 16:00 mot Stockholm.
På mitt kontor i Skåne blev det precis skymning..Ulricehamn. Nu börjar snart det som alla internetcyklister har väntat på!
Visa bilaga 711057
Ulricehamn. Nu börjar snart det som alla internetcyklister har väntat på!