Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Måste det vara exakt samma?
Ska passa med dessa går inte bara med en rund.Är det något skumt med styrrör eller styre? Annars är det väl bara att köpa en annan stam med önskat mått?
Så den ska inte se ut som stamen i bilden i första inlägget? Har du någon bild på hur den ska se ut?Ska passa dessa.
Jo haft det vill återställa till original och det är 100mm skulle haft en 70 mm stam som passar till mitt original reparto.Går ju att använda vanliga runda spacers annars?
En rund täcker inte specern mot den ovala delenSå den ska inte se ut som stamen i bilden i första inlägget? Har du någon bild på hur den ska se ut
Så den ska inte se ut som stamen i bilden i första inlägget? Har du någon bild på hur den ska se ut?
härligt tack så mycket. Letat men inte hittat.![]()
Bianchi Reparto Corse Performance - 70mm
Bianchi Reparto Corse Performance - 70mmwww.theedge-sports.com
Vi är inte alla byggda som aporJag hade nog funderar över storleken på cykeln om du behöver ha en 70mm styrstam på en racer. (Om inte du har extremt långa ben och kort överkropp/armar)
![]()
Bianchi Reparto Corse Performance - 70mm
Bianchi Reparto Corse Performance - 70mmwww.theedge-sports.com
En rund täcker inte specern mot den ovala delen
härligt tack så mycket. Letat men inte hittat.
Äntligen någon som hade![]()
Var det en 70 mm??Reparto jaJag bytte till en kortare på min Oltre, och tror jag sparade den gamla. Kan det stå Reparto på den? För mörkt just nu att kika.
Men det är ju en helt vanlig stam (förutom att det står "Bianchi" på)! Den kommer inte att ansluta optiskt bra på dina distanser. Då kan du köpa vilken vanlig stam som helst. Jag antar att du behöver en stam som är spetsig på baksidan.
Kan du lägga upp en bild på din nuvarande stam?
EDIT: skulle tänka att du vill har sån här:
Visa bilaga 737440
Men det är ju en helt vanlig stam (förutom att det står "Bianchi" på)! Den kommer inte att ansluta optiskt bra på dina distanser. Då kan du köpa vilken vanlig stam som helst. Jag antar att du behöver en stam som är spetsig på baksidan.
Kan du lägga upp en bild på din nuvarande stam?
EDIT: skulle tänka att du vill har sån här:
Visa bilaga 737440
Inte i nulägetDet var rätt mörkt när jag började, nu också, men jag fann i alla fall inte något. Och den formen på bilden känner jag inte igen. Återkommer när jag gör en bättre undersökning.
...Säg, trasiga däckjärn, illa passande sadlar och fästen till batterilampor är inget du efterfrågar?
Man kan ju kapa röret men det vill jag inte.Om det krävs en 70 mm stam och så här många spacers, så är nog rammodellen helfel. Borde nog siktat på en enduranceram istället.
![]()
Varför inte det?Man kan ju kapa röret men det vill jag inte.
Om jag vill sälja och köpare vill ha styret högre!! Så finns inget att gå på.Varför inte det?
Har du köpt cykeln för att sälja den eller för att cykla på?Om jag vill sälja och köpare vill ha styret högre!! Så finns inget att gå på.
Oj vad du tar i !!! Man kanske vill uppdatera.Har du köpt cykeln för att sälja den eller för att cykla på?
Ingen spekulant kommer att vilja ha så många spacers. Då väljer man en ram med annan geometri istället. Fram med sågen!Om jag vill sälja och köpare vill ha styret högre!! Så finns inget att gå på.
Nja, det börjar kännas som du köpt fel cykel iaf.Oj vad du tar i !!! Man kanske vill uppdatera.
Rätt!Ingen spekulant kommer att vilja ha så många spacers. Då väljer man en ram med annan geometri istället. Fram med sågen!
Nej du, sådär högt har jag fanimig aldrig haft styret.Ska du säga med dina gamla ideal!
Visa bilaga 737955
Men den verkligt stora fördelen är den estetiska!Hm... Fördelen med äldre styrstammar var givetvis att dessa gick att sänka och höja genom gaffelröret.
Har hjälpt flera entusiaster med att använda bågfilen. Men detta är svårt. Minst sagt.
Va? Är det svårt att kapa ett gaffelrör? Det har jag missat de gånger jag gjort det.Hm... Fördelen med äldre styrstammar var givetvis att dessa gick att sänka och höja genom gaffelröret.
Har hjälpt flera entusiaster med att använda bågfilen. Men detta är svårt. Minst sagt.
Går inte att sätta något ovan stammen den är intakt inte hål rätt igenom.Borde det inte gå att sätta ett gäng runda vanliga distanser ovanpå stammen och fimpa ett par av dom som sitter under?
Jag vill inte högre snarare lite närmare med en70 mm reparto.Tips: Innan du tar fram bågfilen. Lägg på en extra spacer. Den går ju att senare ta bort om det behövs. Det är betydligt svårare att förlänga 1 för kort gaffel!
Har ganska korta armarJag vill inte högre snarare lite närmare med en70 mm reparto.