Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skulle absolut inte bytt ut om du inte märker något fel med slangen.Har kört på samma TPU-slangar i 3 säsonger och nu måste däcken bytas.. Behöver/bör man byta slangarna också? De håller trycket lika bra som när de var nya. Känns ju bra att byta allt - men kanske onödigt? Hur skulle ni gjort?
Har du en länk till "ett sånt tunt fälgband"?Jag rev bort fälgtejpen 2 varv tidigare och satte på ett sånt tunt fälgband
Använder svarta från ZTTO från ali :) billiga, alla storlekar finns och är lättaHar du en länk till "ett sånt tunt fälgband"?
ztto.net
Min erfarenhet är tvärtom att de medföljande laglapparna håller riktigt bra.Mitt track record med kinaslangar (ridenow) är att dom håller, sen blir det ett litet hål och då är det typ kört. DOm blir aldrig riktigt bra efter att man lagar med medföljande laglapp.
Alla storlekar? Jag måste vara seg i huvudet men jag ser bara 16mm.Använder svarta från ZTTO från ali :) billiga, alla storlekar finns och är lätta
![]()
ZTTO 1 Pair Bicycle PVC Rim Tapes MTB Road Bike Rim Strips For 20 24 26 27.5 29 Inch 650B 700c Bicycle Folding Bicycle Parts - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
![]()
ZTTO Bicycle PVC Rim Tapes MTB Road Bike rim Strips Tape For 20 24 26
ZTTO Bicycle Rim Tapes Color random Please contact us if you need customization. MOQ 1000 pairs, Customize:We can do different sizes ,widths,color and logo according to your requirementsztto.net
Hur breda är innermåttet på dina fälgar ???Alla storlekar? Jag måste vara seg i huvudet men jag ser bara 16mm.
Jag behöver 700C x 38ish men det ser jag inga.
Vad kostar det att få hem dem nuförtiden?Använder svarta från ZTTO från ali :) billiga, alla storlekar finns och är lätta
![]()
ZTTO 1 Pair Bicycle PVC Rim Tapes MTB Road Bike Rim Strips For 20 24 26 27.5 29 Inch 650B 700c Bicycle Folding Bicycle Parts - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
![]()
ZTTO Bicycle PVC Rim Tapes MTB Road Bike rim Strips Tape For 20 24 26
ZTTO Bicycle Rim Tapes Color random Please contact us if you need customization. MOQ 1000 pairs, Customize:We can do different sizes ,widths,color and logo according to your requirementsztto.net
Jag var ute efter slang, sorryHur breda är innermåttet på dina fälgar ???
Fälgbandet behöver ju bara täcka mittenbanan på fälgen så det täcker alla ekerhål + god marginal på sidorna.
Har du innermått fälgbana på 38mm så ta bredade fälgbandet som finns tillgängligt, kommer fungera galant![]()