(1/2 OT ) Sportbutiken XXL

Foss

Aktiv medlem
Norska sidan verkar ha mer roligt cykelrelaterat. Var nära klicka hem ett pr kolfiberhjul från white för 2500 nok men insåg att det var för qr fram och därmed inte passande för min HT.

ooms

Aktiv medlem
Norska sidan verkar ha mer roligt cykelrelaterat. Var nära klicka hem ett pr kolfiberhjul från white för 2500 nok men insåg att det var för qr fram och därmed inte passande för min HT.
Skickar de öht fr Norge till Sverige? Men det lär ju isf tillkomma moms o skit vid tullklareringen...
Men håller med om att sortimentet skiljer en del, och ibland även priserna ganska ordentligt. Jag brukar kolla upp innan mina Oslo-resor om det är nåt man bör slå till på.

Foss

Aktiv medlem
Skickar de öht fr Norge till Sverige? Men det lär ju isf tillkomma moms o skit vid tullklareringen...
Men håller med om att sortimentet skiljer en del, och ibland även priserna ganska ordentligt. Jag brukar kolla upp innan mina Oslo-resor om det är nåt man bör slå till på.
jag vet inte om dom skickar, tänkte köpa genom en vän som bor där. Men dom måste vara väldigt gamla om det är för QR fram va?

Sam00

Medlem
Jag skapade en tråd om en Ghost cykel som var på rea idag på Xxl. Ursäkta för det, jag visste inte att den här tråden fanns.

Senast ändrad:

Oskar

Aktiv medlem
Okej jag ger mig; 450 spänn för en Assos Mille GT Wind Jacket var för svårt att motstå, liksom 450 spänn för en Vaude Pro Insulation Jacket.

Drosa

Aktiv medlem
Tack för tipset! Klickade precis hem en :)

Kollade lite av ren nyfikenhet på bla merinounderställ och jackan här ovan. Men vad h-e, allt de har är i strl xxl! Är det därför butiken heter just xxl eller? 🤪

Reklamannons från xxl "är du stor överviktig och fet och har lika fet plånbok har vi sportutrustningen för dig" XXLARGE!

NickPick

Aktiv medlem
Jag slog till på en sån här, hittade ingen recension men hoppas på det bästa
Deras byxor i samma serie för 500 är ju ett kap. Det är ju riktiga vinterkalldistansbrallor! Denna jacka bör också vara varm tänker jag?

Den här rean är ju många gånger bättre än konkursreor... Mitt bästa fynd var northwave armvärmare norain för 20sek.

roller

Aktiv medlem

SIE

Aktiv medlem
Deras byxor i samma serie för 500 är ju ett kap. Det är ju riktiga vinterkalldistansbrallor! Denna jacka bör också vara varm tänker jag?

Den här rean är ju många gånger bättre än konkursreor... Mitt bästa fynd var northwave armvärmare norain för 20sek.
Kan man ha dem med flats och gruscykel alt FS, eller svär man i någons kyrka då?

Sambal Oelek

Aktiv medlem
såg att de hade nån Jetboil på rea, så var jag där och kikade igår...

1582014207816.png

Just MiniMo var inte på rea, men det fick bli en sådan ändå! Finfint, nu blir det camping här :)

JLarsson

Aktiv medlem
såg att de hade nån Jetboil på rea, så var jag där och kikade igår...

Visa bilaga 402959

Just MiniMo var inte på rea, men det fick bli en sådan ändå! Finfint, nu blir det camping här :)
Jag har ju sen tidigare den vanliga jetboilen, men skaffade den största nu - Jetboil Joule - för en tusenlapp. Kommer nog bli bra på de semestrar man inte behöver bära på den.

Rholm

Medlem
Liten.
Jag brukar ligga mellan L och XL och köpte en av varje. L var jättetrång och XL för lång i halsen.
Men jag är inget svetto utan mer gubbformad så den kanske passar dig?
Jag har också beställt en av varje och kan komplettera med en passformsrapport när de dimper ner. Jag är någonstans mellan svetto och gubbe med L som standardstorlek.

moros

Aktiv medlem
Skor i butiken på Triangeln i Malmö. Bland annat Northwave Storm Carbon för 450 kr som verkar betinga ett pris på ca 1500 annars. Fanns små och stora storlekar kvar. Även någon plattisvariant samt mtb sko från Scott för samma peng

20200218_194315.jpg20200218_193555.jpg20200218_194320.jpg

Senast ändrad:

Mycketvillhamer

Aktiv medlem
200 spänn.
Både jag och en polare lyckades beställa dessa, men när det inte hände något med ordern på en vecka så mailade jag och frågade. Då visade det sig att:
”Vi måste dessvärre meddela att produkten USWE Hydration WaistBelt Zulo 2 Usx 18 som du har beställt är slut i lager och vi har härmed varit tvungna att annullera din order.

I det här fallet har vår hemsida inte hunnit uppdatera lagersaldot kvickt nog och produkten har därmed gått att beställa trots att den egentligen är slut i lager.”

Surt att de inte kan komma på det själva rätt omgående efter att ordern är lagd så man slipper sitta och vänta på saker som inte kommer.

ooms

Aktiv medlem
SRAM Power Pack 1170 (kassett plus kedja) för en hundring. Enda "felet" jag kan se är att kartongen är misshandlad. Ord.priset är f.ö. för power pack 1130, 1170 verkar ligga på 1100-1200kr (på rea) hos svenska online-butiker.
Tyvärr för alla andra fanns bara ett exemplar😁
IMG_0094.JPG

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer