Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skickar de öht fr Norge till Sverige? Men det lär ju isf tillkomma moms o skit vid tullklareringen...Norska sidan verkar ha mer roligt cykelrelaterat. Var nära klicka hem ett pr kolfiberhjul från white för 2500 nok men insåg att det var för qr fram och därmed inte passande för min HT.
Skickar de öht fr Norge till Sverige? Men det lär ju isf tillkomma moms o skit vid tullklareringen...
Men håller med om att sortimentet skiljer en del, och ibland även priserna ganska ordentligt. Jag brukar kolla upp innan mina Oslo-resor om det är nåt man bör slå till på.
Tack för tipset! Klickade precis hem en :)![]()
Craft Rime Jacket, cykeljacka herr - yellow - Cykeljacka | XXL
Läs mer om Rime Jacket, cykeljacka herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Kanonpris,
Köpte en för ett tag sen för 700 och jättenöjd.
Till dagens pris köpte jag en till!
Varm o go och rätt vattentät.
Tack för tipset! Klickade precis hem en :)
Kollade lite av ren nyfikenhet på bla merinounderställ och jackan här ovan. Men vad h-e, allt de har är i strl xxl! Är det därför butiken heter just xxl eller? ?
Reklamannons från xxl "är du stor överviktig och fet och har lika fet plånbok har vi sportutrustningen för dig" XXLARGE!
Deras byxor i samma serie för 500 är ju ett kap. Det är ju riktiga vinterkalldistansbrallor! Denna jacka bör också vara varm tänker jag?Jag slog till på en sån här, hittade ingen recension men hoppas på det bästa
![]()
Pearl Izumi Interval AmFIB Softshell Jacket, cykeljacka herr - Svart - Cykeljacka | XXL
Läs mer om Interval AmFIB Softshell Jacket, cykeljacka herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
![]()
Läs mer om Rime Jacket, cykeljacka herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Kanonpris,
![]()
Kanonpris,
Kan man ha dem med flats och gruscykel alt FS, eller svär man i någons kyrka då?Deras byxor i samma serie för 500 är ju ett kap. Det är ju riktiga vinterkalldistansbrallor! Denna jacka bör också vara varm tänker jag?
Den här rean är ju många gånger bättre än konkursreor... Mitt bästa fynd var northwave armvärmare norain för 20sek.
såg att de hade nån Jetboil på rea, så var jag där och kikade igår...
Visa bilaga 402959
Just MiniMo var inte på rea, men det fick bli en sådan ändå! Finfint, nu blir det camping här :)
Hur är denna i storlek?
Den här rean är ju många gånger bättre än konkursreor...
Jag har också beställt en av varje och kan komplettera med en passformsrapport när de dimper ner. Jag är någonstans mellan svetto och gubbe med L som standardstorlek.Liten.
Jag brukar ligga mellan L och XL och köpte en av varje. L var jättetrång och XL för lång i halsen.
Men jag är inget svetto utan mer gubbformad så den kanske passar dig?
Haha, jag tog också ett foto på dem ikväll och tänkte posta, men du hann före :-)Visa bilaga 403870
Har inte bra koll på hjul, men tyckte att de här verkade billiga. Fanns på XXL i Uppsala runt kl 19:30 idag.
Både jag och en polare lyckades beställa dessa, men när det inte hände något med ordern på en vecka så mailade jag och frågade. Då visade det sig att:200 spänn.![]()
USWE Hydration WaistBelt Zulo 2 18, vätskebälte, unisex - Grå - Ryggsäckar med integrerat dricksystem | XXL
Läs mer om Hydration WaistBelt Zulo 2 18, vätskebälte, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Plötsligt händer det.SRAM Power Pack 1170 (kassett plus kedja) för en hundring. Enda "felet" jag kan se är att kartongen är misshandlad. Ord.priset är f.ö. för power pack 1130, 1170 verkar ligga på 1100-1200kr (på rea) hos svenska online-butiker.
Tyvärr för alla andra fanns bara ett exemplar?
Visa bilaga 407595
SRAM Power Pack 1170 (kassett plus kedja) för en hundring. Enda "felet" jag kan se är att kartongen är misshandlad. Ord.priset är f.ö. för power pack 1130, 1170 verkar ligga på 1100-1200kr (på rea) hos svenska online-butiker.
Tyvärr för alla andra fanns bara ett exemplar?
Visa bilaga 407595
Karbång-gaffel? Rätt billigt:
![]()
White GX Lite 20, gruscykel, unisex - STD - Landsvägcykel | XXL
Läs mer om GX Lite 20, gruscykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
1000:- nu