Jag kan inte hålla med oavsett om inlägget på twitter var ironiskt eller ej... om du vaknar efter 6 timmars sömn så kommer du kansske känna dig vldigt stel o seg, men om du sover 3 timmar till så har väldigt mycket försvunnit... sömnen är det jag lever mycket på dvs 8-9 timmar per dygn=)... utan sämnen hade jag inte orkat göra som jag gör...
När det ahndlar om respekt, så finns det inga genvägar senare, om det krävs att jag ska knuffa bort en cyklist för att ta mig frammåt i klungan så kommer det ske... lika sur blir jag säkert om ngn annan gör samma sak på mig, så dubbelmoral finns absolut, går inte att komma ifrån.
Om du aldrig gruffas kommer du aldrig vara där framme heller,, om det kräver att vara sportslig för att komma högt upp så kan jag med säkerhet veta att jag kommer vara sån i dom lägena pga min vinnarinstinkt, men att gruffas innebäör inte att man kör riskabelt för andra, utan att man bara måste ta för sig och skapa sig utrymme, inte sitta o vänta på en stor lucka ska komma av sig själv...
Om jag ska spurta kommer det bli ännu viktigare med att vara aggressiv... jag kommer få ta stryk, men jag kommer också behöva ge stryk och det är jag beredd på i framtiden.... Folk kommer kunna tycka si och så, men i längden kommer det handla om vilka som vinner och inte vilka som inte är beredda på att kunna bli knuffad åt sidan, för allt som inte är emot reglerna är ju okej och du kan räkna med att dom som tar sig fram i klungn inte är sportsliga allt jämnt... desto mer internationellt...
Detta är väl inget nu direkt, men i framtiden är det inge snack :D...