Allt som syns är reklam, oavsett om det är tänkt eller ej. Det var ju min tråd och jag sa innan jag började med bloggen att den skulle användas såhär. Kommentarer kring bloggen och att jag istället för att skriva här, länkar till en blogg där jag skriver mina inlägg, men nu ska tråden bort... Jag har igen vinning med att ha fler läsare, har heller ingen vinning med att lägga tiden där....
spacekitty : det är en liten anledning, ja, jag blev erbjuden, men det blev inget av de. Min utveckling går före ngt annat, ..... taget från bloggen--> "Om någon annan än mina lagkamrater vet min maxeffekt är det ganska lätt att räkna ut om mina utbrytningar håller exempelvis. Jag vill inte att folk ska veta hur mycket som krävs för att köra ifrån mig, detta var något jag insåg efter att jag gav ut min watt på 20 minuter i slutet av sommaren. Tänk hur enkelt det är för andra att planera om en person vet att deras watt i spurter är högre än min om vi är 2 på utbrytning, vilket övertag denna person då har, då han i stlörsta sannnolikhet vet att han vinner spurten redan innan och inte behöver rycka ifrån mig innan. Nu när jag har ett namn och många vet vem jag är men jag vet väldigt lite om andra, så kommer det missgynna mig väldigt mycket."
Det var längesen jag sa att jag inte tänker använde denna tråden annat än bloggmässigt(nu ska det inte vara något av det), men jag måste få försvara mig mot offensiva kommentarer, thats it.
Får tacka för tipsen och råden jag fick i början iallafall.
Hejdå och sluta kommentera!!!!, Tack på förhand och för 3e gången om jag räknat rätt---> skriv pm eller på bloggen om ni vill mig ngt eller har ngn fråga...
Snälla skriv av er någon annanstans än i denna tråden, tack på förhand....