Angående 5-56
Fantastiskt, man kan spraya wd40 på ramen också, som ett slags polerglans.
Skall fungera utmärkt för att ta bort skrapmärken på bilar, för det har jag sett på YT.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt, man kan spraya wd40 på ramen också, som ett slags polerglans.
Det enda som behövs när man mekar cykel är silvertejp och 5-56.
haha fyfan vad tråkigAllt är ju inte bara teori i mitt liv, men flickvännen tyckte risnudlarna fick en konstig ”bismak” när jag hade kokat kedjor o 5-56 och sa att hon föredrog bi-smaken från vax.
Ja, cyklister verkar ju köpa alltFantastiskt, man kan spraya wd40 på ramen också, som ett slags polerglans.
Bara snobbar som har kolfibercyklar, så knappast relevant.Glöm inte fiberfix, ett måste för alla kolfiberägare.
Petri=Anndroow?Tänk att det blev en fredagstråd så här på lördagen, skall nog spilla upp en GT för stämningen skull, får mig att minnas vår mekaniker Petri eller vad var det han hette.
Man blir ju inte direkt förvånad att det mörkas, nya sätt att tjäna pengar på. Samma sak med alla rengöringsmedel, såpa funkar utmärkt.Jag tror du har rätt. Jag känner en som har en släkting som var ihop med en som jobbat på ett Schweiziskt forskningsinstitut. I ett försök kom dom fram till att 5-56 smörjer bra upp till 47 °C. I ett senare försök slog dom fast att cykelkedjor under drift kommer upp till c.a 38 °C. Dessa resultat har dock mörkats av dom stora cykelkedjeoljeföretagen.
Ja om såpan är tillverkad på nattskiftet, i övrigt håller jag med.Haha håller med, garvar varje gång folk snackar 100 gram hit och dit och överväger att lägga
Man blir ju inte direkt förvånad att det mörkas, nya sätt att tjäna pengar på. Samma sak med alla rengöringsmedel, såpa funkar utmärkt.
Diskmedel då? :)Ja om såpan är tillverkad på nattskiftet, i övrigt håller jag med.
Kom inte o säg att du gått på den lätta från diskmedelstillverkarna, utspädd såpa funkar kanon.Diskmedel då? :)