Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nu när jag läst dem funderar jag tom att titta in på förstasidan.åberg sa:Undrar hur det här påverkar antalet besök i klistrade trådar? Två läsbara rader och resten blaj borde resultera i nån sorts förskjutning.
bigmollo sa:Vänta med att gnälla tills vi har översatt alla inläggen. De kanske är svinroliga!
Nej, det borde sorteras enligtGoranS sa:Värdelös idé! Hur ska man kategorisera spammet? Meningslöst spam, meningslösare spam, meningslösaste spam?
ceel sa:GoranS sa:Jag hoppas på 10000000 tum och att någon kör över Korea med däcken!
Det är ju bara 25,4 mil. Även med fat bike-däck till så får dom ju hålla på och köra ett tag då..
ol__ sa:Det finns en klistrad tråd om spamattack, men den är från i morse? Har detta alltså skett fler gånger idag?
Brando sa:Trist! :( Är det verkligen möjligt skriva 10 tal inlägg på samma minut :o
Freddie L sa:Ja, nu när jag läst dem funderar jag tom att titta in på förstasidan.åberg sa:Undrar hur det här påverkar antalet besök i klistrade trådar? Två läsbara rader och resten blaj borde resultera i nån sorts förskjutning.
HejPåDej sa:Nu gäller det att hålla tråden vid liv och inte låta den drunkna bland baccar!
bigmollo sa:Vänta med att gnälla tills vi har översatt alla inläggen. De kanske är svinroliga!
ol__ sa:Katergoriseringen är således:
- Denna tråd
- Baccar
ol__ sa:Det finns en klistrad tråd om spamattack, men den är från i morse? Har detta alltså skett fler gånger idag?
ol__ sa:HejPåDej sa:Nu gäller det att hålla tråden vid liv och inte låta den drunkna bland baccar!
Ja och de är två nu!
JojjeM sa:Jag satte in pengarna på OM8282.COM för säkerhets skull.
/Johan