Är kona stuff bra?

lille_skorpan

Ny medlem
Är kona stuff bra?
Jag vill veta om kona stuff 06 är bra.jag är ioförsej bara 13 år men jag köpte en kona stuff idag. Den är jv*a skön o köra med, speciellt dorp off,s. är det något sämre med cyken typ byta ut eller ta bort?

Är kona stuff bra?
..sebbbe:jag har tyvär redan köpt den men 07:an är jvla snygg

...adam;sadeln är ganska hår men för mig duger den as bra o är as skön
o fram växeln o framm broms en ska ja ta av

Är kona stuff bra?
Kona stuff funkar alldeles utmärkt att köra på. Ramen är densamma som på de dyrare cyklarna i "dirtserien". Byt ut komponenterna efterhand som de går sönder alt. att du vill ha vassare prylar ! Bra köp !

Är kona stuff bra?
cowan ramarna är lite annurlunda!(Stavning?) Dom har giro fästen och andra drop-outs.
Jag kan säga med en gång att hjulen suger! Mitt bakhjul är nu skevt OCH ovalt som fan! Köp nya när dom rasar

Är kona stuff bra?
scrap skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kan säga med en gång att hjulen suger! Mitt
> bakhjul är nu skevt OCH ovalt som fan! Köp nya
> när dom rasar

Eller lär dig rikta hjul. =) Mina runt 8 år gamla hjul på det som idag är min pendlingscykel var riktigt ovala och skeva och det var omöjligt att få bromsarna (v-broms) att ta bra på dom. Tog ett par kvällar, lärde mig konsten att rikta hjul, och nu fungerar dom utmärkt. Dom har varit raka i över ett år, trots att jag körde massor med dom i skogen förra året, och det är knappast högbudgethjul..

Är kona stuff bra?
Fox: Jag kan rikta hjul, bus enkelt! men det tog en dag innan dom blev skeva igen så efter ett halvår så köpt jag ett nytt bakhjul! :D

Är kona stuff bra?
Hej!
Jag ska börja köra downhill, ska jag köpa ett par 317fälgar och lära mig att rikta hjulen som ändå kommer gå sönder eller ska jag satsa på ett par 521or och veta att dom håller och inte behöva rikta?

Har förövrigt haft en alldeles för stor stuffram, som jag sålde, hoppas du köpte en i lagom storlek.

Tillbaka
Topp