Bäckstedt, årets resultat

Ja snälla använd den nu är sammandraget sabbat för mig, nåväl får se det ändå...kl 22.00 på Eurosport

TIPS: varna i Rubriken istället för att skriva resultaten i den snälla snälla snälla annars kán jag inte gå in på HAPPY förränn Touren är slut..... :(

BYT RUBRIK SÅ FORT SOM MÖJLIGT!!!!!!

Senast redigerad av en moderator:
Instämmer med cerberos till hundra procent.

ALLT TOURSNACK I TdF TRÅDEN !!!

J-la klantskalle, du kan inte ta bort tråden men du kan redigera den till något som inte betyder något.

Ma Vic skrev:
-------------------------------------------------------
> Instämmer med cerberos till hundra procent.
>
> ALLT TOURSNACK I TdF TRÅDEN !!!
>
> J-la klantskalle, du kan inte ta bort tråden men
> du kan redigera den till något som inte betyder
> något.
>
> //Viktor

du hjälper verkligen till genom att föra tråden uppåt, du förstör ju lika mycket, tråden hade dött ut om du inte hade varit så ivrig att racka enr på andra som faktiskt gör nå annat än att hänga på happy.passa på att racka ner på t.ex. aftonlbadet oxå, då det står lika uppenbart där. sen att ja missar tour tråden, det får stå för mig, men att göra påhopp på en för det är lite väl grovt, klatskalle får stå för dig, inte mitt fel att du missade etapen, inte mitt fel att du måste hänga på happy. bete dig som en vuxen, för på bilden i din sign så ser du inte ut att vara nått barn, även om ditt uppförande tyder på det.

Det finns fortfarande folk som aldrig sett Star Wars. Så när jag nu skriver att Chewbacca är Leias pappa så förstör jag filmen för 1.13 personer enligt statistiken.

Att surfa runt på ett cykelforum och hoppas man ska undvika spoilers för världens största cykeltävling är nog att hoppas på för mycket!

Baltazar skrev:
> Ma Vic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
>
>
> du hjälper verkligen till genom att föra tråden
> uppåt.passa på att racka ner på t.ex. aftonlbadet
> oxå, då det står lika uppenbart där.
>
> o klatskalle får stå för dig, inte mitt fel att
> du missade etapen, inte mitt fel att du måste
> hänga på happy.

Han kanske undviker aftonbladet av den anledningen
Det kan väl inte vara så jobbigt att hålla sig till TdF-tråden?

ja, han måste undvika allt va tv o tidning heter eftersom det står på i stort sett alla stora tidningars hemsidor,text tv o de visar det på sporten. rättfärdigar inte påhopp på folk

robbanf skrev:
>
> Att surfa runt på ett cykelforum och hoppas man
> ska undvika spoilers för världens största
> cykeltävling är nog att hoppas på för mycket!
>
>
> / Robban

ja, om man nu kan anse att en tråd, inlagt typ 4 timmar efter målgång för spoiler. spoiler är när man avslöjjar något som inte visats. vilket dagens etapp har gjort. om ja spelar in en etapp, o varken ser etappen live eller reprisen utan ser det en vecka senare, äre en spoiler om någon skriver resultatet i ett cykelforum 3 dagar efter loppet?

Spoilers är det väl så fort man avslöjar något som någon inte redan visste och inte ville få reda på? Hur man definierar ordet är dock inte så viktigt. Jag tycker man bör förvänta sig att få se resultatet av dagens etapp när man går in på ett cykelforum, spoiler eller inte. Går man in på ett cykelforum blir man serverad nyheter från cykeltävlingar även om man hoppades på motsatsen.

jo, det är rätt, men finns rätt mycket som då kan klassas som spoilers om man vill att ingen ska se nått som de inte redan visste :D men det är skitsamma, gillade bara inte att man gör påhopp, för du har helt rött robban, man måste förvänta sig att se det i ett forum.

felet från min sida var att inte lägga det i tour tråden o det tar ja på mig.

Förlåt, jag ber om ursäkt för de hårda orden.
Hade precis slagit på videon för att se dagen etapp när jag såg tråden så jag hoppas du förstår om jag blev lite besviken över att få resultatet i ansiktet sådär.

Men jag undrar hur det kom sig att du inte hittade tourtråden? Om du kom in på happy kl.21 och inte hittde någon tråd om Bäckstedt, blev du inte misstänksam?
Hittils under årets Tour och under Girot t.ex. så har det inte varit något större problem att läsa på Happy och inte bli informerad om dagen resultat.

Annser nog att man borde kunna förutse att många vill se sammandraget "oförstört", är nog många med mig som inte har möjlighet att sitta framför TV:n hela dagen.

alla som skriver tour resultat i forumet utanför tour tråden utan att jag hunnit se sammandraget bör kölhalas under mitt gamla skitiga vevparti

Ma Vic skrev:
> Förlåt, jag ber om ursäkt för de hårda orden.
> Hade precis slagit på videon för att se dagen
> etapp när jag såg tråden så jag hoppas du förstår
> om jag blev lite besviken över att få resultatet i
> ansiktet sådär. Sen skall jag inte kallla folk för
> en massa dumma saker och det ber jag om ursäkt
> för.
>
> Men jag undrar hur det kom sig att du inte hittade
> tourtråden? Om du kom in på happy kl.21 och inte
> hittde någon tråd om Bäckstedt, blev du inte
> misstänksam?
> Hittils under årets Tour och under Girot t.ex. så
> har det inte varit något större problem att läsa
> på Happy och inte bli informerad om dagen
> resultat.
>
> Annser nog att man borde kunna förutse att många
> vill se sammandraget "oförstört", är nog många med
> mig som inte har möjlighet att sitta framför TV:n
> hela dagen.
>
>
> //Viktor
>
>
>
> Redigerad 2 gånger. Senaste ändring 2005-07-08
> 23:57 av Ma Vic.

var som sagt lite het o la in inlägget utan att tänka efter allt för mycket. rätt trött med :D
o att du kunnat vara på happy under tidigare etapper o inte fått det "spolierat" beror ju troligen på att bäckstedt inte kommit 2:a på de tidigare etapperna. visst, lance i all ära, men för osss svenskar äre ju större när bäckstädt presterar så bra, i alla fall för mig.

o du, kolla inte på video o häng på happy samtidigt :D

Ja ja men snälla inga resultat i rubriken jag arbetar på dagarna och undviker media med flit för att kunna njuta så gott det går av lite cykling på TV i form av sammandraget. Kände ju till TdF-tråden och kände mig hyfsat säker pga detta. Nåväl det var ju ett roligt resultat.

Önskescenariot vore om man la ut en varning i rubriken.... sen går det väl alldeles utmärkt att skriva vad man vill i tråden :) Det finns de som använder happy för annat än resultatkontroll av cykeltävlingar ;)

Hoppas ni som har möjlighet att följa direktsändningarna får mycket nöje av det!! :)

Varför läser man på ett cykelforum om man inte vill veta resultatet från dagens etapp?
Skulle jag vänta på etappen så skulle jag hålla mig från TV-apparater, Radio-apparater och allt vad nyhetssidor heter. Eventuellt skulle jag ringa och hota mina få cykelintresserade polare redan på morgonen.

Tillbaka
Topp