yewn
Aktiv medlem
Bikepacking
G'day som de säger i Australien.
Jag känner mig kluven och undrar hur andra tänker. Jag har i nästa vecka planerat att åka ner i Europa och cykla till Paris.. efter den senaste tidens värdeutveckling börjar jag nojja mig ganska starkt för det där. Har ju gått i många och tänkt att jag gärna vill upptäcka hur det är att cykla på nån annan plats än Sverige. Men på grund av mitt jobb och när man har möjlighet att ta ledigt så är det under "industriveckorna".
Jag har ju ingen erfarenhet av sommar utomlands så jag har ju naivt planerat rutt och tänkt att det blir gött.
På grund av misskommunikation mellan mig och min reskamrat har 2 veckor krympt till ca 1 veckas cykelmöjlighet. Vilket har gjort det till ca 10 mils cyklande per dag. Hade det varit för nåt år sedan innan mitt knä pajjade så har jag inte vart så brydd. Men med den värme det är nu i Europa, distansen varje dag och att det är va en veckas cyklande har jag börjat vackla...
Jag har börjat kika på att cykla i Norge istället.. fint, ja.. inte riktigt vad jag egentligen vart sugen på. Men vill ju göra nåt.
Vad har ni för tips och råd?
Jag känner mig kluven och undrar hur andra tänker. Jag har i nästa vecka planerat att åka ner i Europa och cykla till Paris.. efter den senaste tidens värdeutveckling börjar jag nojja mig ganska starkt för det där. Har ju gått i många och tänkt att jag gärna vill upptäcka hur det är att cykla på nån annan plats än Sverige. Men på grund av mitt jobb och när man har möjlighet att ta ledigt så är det under "industriveckorna".
Jag har ju ingen erfarenhet av sommar utomlands så jag har ju naivt planerat rutt och tänkt att det blir gött.
På grund av misskommunikation mellan mig och min reskamrat har 2 veckor krympt till ca 1 veckas cykelmöjlighet. Vilket har gjort det till ca 10 mils cyklande per dag. Hade det varit för nåt år sedan innan mitt knä pajjade så har jag inte vart så brydd. Men med den värme det är nu i Europa, distansen varje dag och att det är va en veckas cyklande har jag börjat vackla...
Jag har börjat kika på att cykla i Norge istället.. fint, ja.. inte riktigt vad jag egentligen vart sugen på. Men vill ju göra nåt.
Vad har ni för tips och råd?
