Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
glitch sa:3520 ink dämpare, through axel bak, samt styrlagerkoppar i storlek ML.
larsaw sa:glitch sa:3520 ink dämpare, through axel bak, samt styrlagerkoppar i storlek ML.
Say what! Vad använde du för rabattkod för att få till det priset?
g snarare.patten sa:larsaw sa:glitch sa:3520 ink dämpare, through axel bak, samt styrlagerkoppar i storlek ML.
kg är nog rabattkoden!
Rattnalle sa:g snarare.patten sa:larsaw sa:glitch sa:3520 ink dämpare, through axel bak, samt styrlagerkoppar i storlek ML.
kg är nog rabattkoden!
Hur ni får det till pengar fattar jag inte.
phpoker sa:Har någon koll på hur mycket en aeris 120 kan tänkas väga?
Gilljam sa:phpoker sa:Har någon koll på hur mycket en aeris 120 kan tänkas väga?
Hej! Min Aeris 120 stl L väger 13,7 kg enligt en kanske inte allt för exakt resevåg. Vikten inkluderar en Pike RC + Delux RT Debonair, E1900-hjul med Maxxis High Roller II/Agressor, SLX kassett, växel och bromsar, RF Aeffect vevparti, stam och styre, RF Chester-pedaler och en RF Ride sadelstolpe + Fabric Scoop-sadel. Enskilda delar har jag inte vägt.
Trots sin storlek (den är lång!) känns den lätt och smidig.
NickeNo sa:Min Aeris 120 M/L trillade in i för knappt en månad sedan med konfiguration GX11 Buildkit med Pike RCT3, Delux RT3, Guide RS bromsar och E1900 hjul.
Känns riktigt bra men pga dagisbaciller från helvetet och alldeles för mycket is på stigarna så har jag bara kört 3 lugna rundor. Har dock ett grymt irriterande skramlande som jag tror kommer från slangen till frambromsen.
kalis sa:NickeNo sa:Min Aeris 120 M/L trillade in i för knappt en månad sedan med konfiguration GX11 Buildkit med Pike RCT3, Delux RT3, Guide RS bromsar och E1900 hjul.
Känns riktigt bra men pga dagisbaciller från helvetet och alldeles för mycket is på stigarna så har jag bara kört 3 lugna rundor. Har dock ett grymt irriterande skramlande som jag tror kommer från slangen till frambromsen.
Hur lång är du och hur är du byggd? Armar som en apa, ben som en flamingo eller bara lagom proportionerligt?
glitch sa:Vad kör ni för längd på styrstammen på era Aeris 120?
glitch sa:Vad kör ni för längd på styrstammen på era Aeris 120?
Jag kör 60 mm nu men ska nog byta till kortare.
Mailade lite med bööööörd som sa att ramen designats kring en 40 mm styrstam så min 60 är lite i överkant menade dem.
glitch sa:Snyggt Kalis! Jag röjde runt lite nu med 40 mm styrstam. Blev riktigt bra!
PH. sa:glitch sa:Snyggt Kalis! Jag röjde runt lite nu med 40 mm styrstam. Blev riktigt bra!
Vänta nu! Bytte du från 60 mm till 40 mm nu på eftermiddagen? För visst hade du en 60 mm tidigare idag? :)
Tack igen för testet förresten. Two thumbs up!
kalis sa:Så! Första turen i skogen avklarad, om än väldigt lugn och stillsam pga efterdyningarna av långförkylning.
Det kommer nog bli en angenäm bekantskap, det är jag övertygad om. Är dock inte lika övertygad om att jag valt rätt växelsystem, SRAM NX suger ju så hårt jämfört med t.ex Shimano XT.
NickPick sa:kalis sa:Så! Första turen i skogen avklarad, om än väldigt lugn och stillsam pga efterdyningarna av långförkylning.
Det kommer nog bli en angenäm bekantskap, det är jag övertygad om. Är dock inte lika övertygad om att jag valt rätt växelsystem, SRAM NX suger ju så hårt jämfört med t.ex Shimano XT.
Xt är ju "värre" :) byt reglaget till ett värre vettja. Typ xx1 bör ju passa?