Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AddeN sa:9point8/raceface turbine/easton haven eller fox doss verkar vara de som funkar och har bra funktion.
KS lev är också bra även om de strular lite och behöver servive ibland. Men går att serva själv.
Rock shox reverb är bra när den funkar men har löjligt mycket fel och måste skickas in...
Satsa på någon av de första skulle jag säga. Eller en Gravity dropper om utseendet inte spelar någon roll och du cyklar med susp. ;)
Alternativt Tmars från ebay för 6-700 kr ink frakt, GD kopia fast inte lika bra men fullt funkis och riktigt prisvärt.
Bullit sa:Jag har en Easton Haven som säckat 2 gånger inom spannet av 5 mån! Det är luftkammaren som vägrar hålla tätt, tätningarna slits ut.. Dock funkar låsningen bra så stolpen kan köras manuellt.
Idag cyklade jag med en kille vars Reverb autosaggade, och hans andra var inne på service. I princip alla jag pratat med som kör Reverb har råkat ut för detta, vilket i alla fall får mig att aldrig vilja ha en Reverb.bebbe sa:Har stött ock blött detta ordentligt nu. Undra om det inte blir en Reverb ändå....
Crossmax sa:Idag cyklade jag med en kille vars Reverb autosaggade, och hans andra var inne på service. I princip alla jag pratat med som kör Reverb har råkat ut för detta, vilket i alla fall får mig att aldrig vilja ha en Reverb.bebbe sa:Har stött ock blött detta ordentligt nu. Undra om det inte blir en Reverb ändå....
Sen har de i och för sig släppt en uppdaterad version för inte så länge sedan, men hur bra den håller ihop är väl förtidigt att sia om.
Personligen hade jag idag köpt antingen YEP eller 9.8 Fall Line. Hade också kunnat tänka mig en GD om den hade haft lite snyggare vajerdragning och estetik.
Crossmax sa:Idag cyklade jag med en kille vars Reverb autosaggade, och hans andra var inne på service. I princip alla jag pratat med som kör Reverb har råkat ut för detta, vilket i alla fall får mig att aldrig vilja ha en Reverb.bebbe sa:Har stött ock blött detta ordentligt nu. Undra om det inte blir en Reverb ändå....
Sen har de i och för sig släppt en uppdaterad version för inte så länge sedan, men hur bra den håller ihop är väl förtidigt att sia om.
Personligen hade jag idag köpt antingen YEP eller 9.8 Fall Line. Hade också kunnat tänka mig en GD om den hade haft lite snyggare vajerdragning och estetik.