Brooks C17

Brooks C17
Jeppe_E sa:
dlridings sa:
Sadeln duger fint. Detta är från Milslukarens 60-milare i maj.

Hur cyklade du? Grusväg på 600k från Malmö? :)

Nejdu ... fel kör jag bara på natten. Det här är en avstickare strax söder om Laholm, om jag minns rätt. Jag står på den riktiga vägen, men tyckte den här vägen gav en bättre bakgrund :-)

Senast ändrad:
Brooks C17
dlridings sa:
Jeppe_E sa:
dlridings sa:
Sadeln duger fint. Detta är från Milslukarens 60-milare i maj.

Hur cyklade du? Grusväg på 600k från Malmö? :)

Nejdu ... fel kör jag bara på natten. Det här är en avstickare strax söder om Laholm, om jag minns rätt. Jag står på den riktiga vägen, men tyckte den här vägen gav en bättre bakgrund :-)

När man passerar Laholm är jag så trött så jag vet inte ens vart jag är... bara följer GPS-spåret och då är jag ändå nästan hemma :)

Brooks C17
DSC_0109.JPG
Då vart det en prov sväng i dag, Mina första reflektioner av sadeln lite kall och tung men den är riktigt skön i övrigt kunde vart lite kortare,men det ska kanske nämnas att den sitter på fel cykel men det är den jag trivs bäst på (se dagens bild) det va allt för den här gången det kommer kanske mer när jag har lagt några timmar i sadeln :)

Brooks C17
Jo, kall är även B17. På vintern behövs fårskinnsöverdrag å gärna oxå lite skumplast i underredet på sadeln för att få upp värmen. :)

frid!

Senast ändrad:
Brooks C17
IMG_3872.JPG
Testar en C17 på crossen/pendlare (Nishiki Allroad= gravel bike? Lite att ta i?) och är så nöjd! Eftersom jag väger 128kg blir det en riktig test för bloggen :) Komfort right out of the box, liksom! Estetisk? Kolla vad grusåkarna föredrar nu för tiden : ) Nästan tabu att inte ha C17 på bilderna!

Tillbaka
Topp