Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
juliusjonzon sa:Någon som har ett tips på ett elkit till en bullitt?
Vill gärna ha motorn fram, och tumgas.
Pluspoäng för ryska sidor, då jag bor här!
juliusjonzon sa:Hahah autokorekt, Tyska skulle det vara, Bremen (mycket trevlig stad)!
Har sneglat lite på att bygga egen Batteriesamling med 18650, man verkar få gå ska mycket mer för mindre euros...
Troligtvis vinner latmasken, men vore spännande!
Vore kul att kunna lite ström/elektronik, kanske ett bra första projekt.
https://www.electricbike.com/home-built-battery-18650s/
juliusjonzon sa:Lite så jag tänker. Lite mer vikt på framhjulet, xtra kraft vid start och backar.
Absolut starten kan vara vinglig, gärna när man har bilar tätt inpå.
Bafang verkar dyka upp titt som tätt på olika forum och verkar vara väl beprövad.
Vilken wat har du 250,300,500?
Många backar eller platt?
Hur stort batteri?
juliusjonzon sa:Någon som har ett tips på ett elkit till en bullitt?
Vill gärna ha motorn fram, och tumgas.
Pluspoäng för ryska sidor, då jag bor här!
Henrik_E sa:Blir inte 45/15 lite jobbigt när du ska över bron fullastat?
Sleven994 sa:Gjorde som du och byggde själv också, väldigt trevligt.
Jag var lite sugen på att köra landsvägskomponenter men tvekade då det blev lite dyrt med skivbromsar och bökigt med bock.
När jag läste på så förstod jag det så i alla fall att det sedan några år inte längre går att mixa landsväg med mtb.
Bromsarna tror jag är ett jättebra val, slx bromsar är lite klenare och mt5 nyper hårdare. Men kör på 200 skivor ändå ;)
Om man vill ha lite snyggt kan du ju annars köra matchande hope bromsar till naven, på något sätt måste det ju bli dyrt.
Vad blev det för färg?
NLC sa:650B-hjul med Kojak 35 mm funkar fint bak i Bullitt-ramen men välj gärna ett nav med stålbody om du kommer trampa tungt så blir det lättare att byta kassett senare.
Apropå trampa tungt så kör jag med SRAM 10 sp 11-26 kassett till X7 växel & reglage.