Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

Kul! Det är ju sånt här pill som gör dina byggtrådar extra roliga att läsa!Jag har också snidat ihop ett par snyggare handtag av ett par fula handtag, och ett par fula läderstövlar.... ?
Man tar vad man har heter det ju.
Bilderna talar nog för sig själva.
(Jag lade till en bit "väv" mellan plaströret och lädret för att de skulle bli lite tjockare. Se bild 3 nedan).
Visa bilaga 602346Visa bilaga 602347Visa bilaga 602348Visa bilaga 602349Visa bilaga 602350Visa bilaga 602351
De ska få sig en omgång fett sen också är det tänkt.
75% nöjd... De duger. Men jag kan bättre.
Får se om jag gör om kanske. Har vänster stövel kvar...
Bonn-meck delux!Kul! Det är ju sånt här pill som gör dina byggtrådar extra roliga att läsa!

mmm, kan lägga upp en sen.Ja! Det känns som du är skyldig oss en helhetsbild på statusen ?
Här kommer det några bakom kulisserna-bilder tagna as we speak.
den där lilla gulliga svarven i bakgrunden va e de för skapelse/märkeHär kommer det några bakom kulisserna-bilder tagna as we speak. Visa bilaga 605813
Ja, jag har det trångt som satan!.Maxad verkstad på minimalt utrymme! Snyggt! Går inte att bygga nåt med ett modernt MTB-styre dock, då kommer den aldrig ut igen...

Batteribox?Snyggt, vad är det för spännande låda man ser under top tuben ?
Mmmm.Batteribox?

Snyggt! Kommer nog bara bli snyggare med användning och hjul och gaffel skitas ned liteSom ni kanske sett så har jag speedat på lite med inläggen här den senaste veckan. Det är ju så att jag har en tendens till att släpa efter lite med dokumentationen.
Och det är faktiskt så att cykeln blev färdig i veckan och Fredric var och hämtade den i helgen.
Så, med det sagt så är det kanske dags att knyta ihop påsen för detta projektet.
Jag är själv väldigt nöjd med hur den blev. Jag tycker att helheten blev riktigt bra. Det är många detaljer och många komponenter med olika ursprung, som alla funkar väldigt bra tillsammans. Färgsättningen på ramen tillsammans med genomgående matt aluminium blev snyggt.
Den känns väldigt rejäl och stabil, inget som skramlar eller som sitter fast tveksamt.
Naturligtvis så får vi se om några månader om man behöver justera eller efterdra något. Det kan till och med vara så att man får göra om, göra rätt på något. Men jag tror faktiskt inte att det ska behövas med denna.
Det känns tight som satan.
Jag dekaltrimmade med lite reflexvinyl. Svart mot svart och silver mot silver. Så det syns (nästan) inte i dagsljus. Bakskärmen fick några band med rött och orange, så att den är laglig =)
Visa bilaga 609349Visa bilaga 609350
Och. Så här blev då resultatet!
Visa bilaga 609351
Ingen text...Gillar att ”Det blir nått inlägg då och då, när jag gjort nått som kan vara intressant att se.
Jag är trots allt mer mekglad än skrivglad” betyder tre inlägg på lika många dagar! Kommer bli bra!
Äh. De ä la lugnt?Trådtiteln börjar bli rätt lång, hur många projekt till får plats tror vi?
Tålamod krävs det inte så mycket för att åstadkomma de där. Man ser resultat ganska snabbt och det är rätt kul...Jag måste erkänna att ditt tålamod vida överstiger mitt.
Jag hade aldrig klarat att skrapa rent en ram sådär, rent mentalt. Det där skall du ha cred för!
//K
Vadå har du inte sett en ramväxlad endurohoj tidigare?Dropper reglage?
Faktiskt inte helt ovanligt när slopestyle cyklister bygger enduro hojar ?Vadå har du inte sett en ramväxlad endurohoj tidigare?
Ja, jag prototypar lite...Dropper reglage?