Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror det var främst vissa mtb-modeller som var drabbade för nåt/några år sedan. Alu om jag minns rätt.rambrått på alu å carbon?
Har en Canyon kolfiber mtb HT som funnits med några år nu. Fyra, kanske fem. Inga problem med vare sig ram eller annat. Har också en Scott, en fullgungare (spark), som är knappa året gammal men inte heller den kan jag råda dig att undvika. Köp den som är snyggast enligt din egna referensram!rambrått på alu å carbon?
Hambini verkar inte gilla ramarna iaf. Snygg hemsida har dom dock.
Beror väl på att det mesta är överprisat skräp ??Det är å andra sidan inte mycket som får tummen upp av Hambini =D
Har haft tre Canyon (två racer och en MTB) och alla har funkat alldeles utmärkt. Tror inte dem är varken bättre eller sämre än Scott, eller nåt annat märke heller..
Hade en 2018 Spectral al.
Rambrott två gånger och skruvar som lossnar även fast det är draget med rätt moment + locktite. Stog utan cykel 6 veckor förra sommarn, kommer va utan cykel 6-8 veckor denna sommarn (och dessutom skadad).
Kör mest hellas och ibland flottsbro/järvsö. Tycker att en cykel i kat. 4 ska hålla för det men det gör den tydligen inte. Nu blir det en 2021 Meta TR 29 ist. Håller tummarna att denna klarar av mer stök.
Jag skulle avråda från att köpa en Canyon om du vill kunna cykla så mycket som möjligt, särskilt under sommarn.
Dock har Canyon Sverige väldigt bra kundservice som nämndes tidigare.
Kolla YT, Commencal och Orbea. De har alla väldigt fina cyklar för vettiga pengar.
Lycka till :)
Det är å andra sidan inte mycket som får tummen upp av Hambini =D