Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja! Jag har försökt att hitta ett till conti-däck till min cykel. Men dom enda sidorna jag hittar som har dom i lager vill ha 1000kr/st för dom. Någon som vet var man ska leta? :)
www.cykelgear.se
Jag lyckades att hitta ett sånt däck på stadium tror jag att det var. Så vill ju helst ha 2 likadana.Det är ett gammalt däck, ersatt av nyare och bättre däck. Kan du inte köpa någon annan variant?
Vet du om det är en legit sida?
Där ser man :/ Är 5000 lika bra/bättre?Conti 4000 tillverkas inte sedan ett par år tillbaka. Det är 5000 som gäller nu.
Den är godkänd att handla på, men GP 5000 är som andra skriver ett bättre däck.Vet du om det är en legit sida?
www.bike-discount.de
www.bike-discount.de
GP 5000 till bra pris här:
2-pack
![]()
Grand Prix 5000 Folding Tyre Set
Features - Grand Prix 5000 Advanced BlackChili compound for lowest rolling resistance, high mileage and maximum wet grip LazerGrip - Lets you become one with the road ActiveComfort - absorbs shocks and provides an outstanding...www.bike-discount.de
1-pack
![]()
Grand Prix 5000 Folding Tyre
Features - Grand Prix 5000 Advanced BlackChili compound for lowest rolling resistance, high mileage and maximum wet grip LazerGrip - Lets you become one with the road ActiveComfort - absorbs shocks and provides an outstanding...www.bike-discount.de
Okej, tack så mycket :)Den är godkänd att handla på, men GP 5000 är som andra skriver ett bättre däck.
Ok bra att veta.Jag har haft 4000 med reflexkant, dom var precis lika bra som dom vanliga. Men reflexkanten i sig släpper ganska snabbt och blir ful.
Precis min tanke. Känns ju dumt att inte ha 2 likadana :PCykelgear har varit grymt snabba när jag handlat där. Det är en seriös aktör. Men även om du köper det däcket blir de ju inte likadana om inte det du köpt också har reflexkant redan?
Och sen ringer det lite varningsklockor kring det där med reflexkanten, nåt man brukar ha på city / touringdäck mer och då kanske antyder att man gjort däcket något enklare än tidigare för att sälja det i ett segment ned något lägre prestanda.
Jag har kvar ett par sånna på ett hjulparJag har haft 4000 med reflexkant, dom var precis lika bra som dom vanliga. Men reflexkanten i sig släpper ganska snabbt och blir ful.
4000 är bra däck - inte ont om dem.Jag kör 5000 fram och 4000 bak just nu. Ingen har märkt det än, inte jag själv heller förrens ett par dagar sen. Tänkte köra slut på det på trainern i vintras men glömde tydligen montera om...
Jag tror 4000 håller längre än 50004000 är bra däck - inte ont om dem.
Det är lite läbbigare på nyvåt asfalt när det kommer regn också... 5000 känns lite pålitligare där. Subjektivt eller om det finns någon förklaring vet jag inte, men jag upplever det så.Jag tror 4000 håller längre än 5000
Första halvan av livslängden känns 5000 överlägsna men tappar en hel del när det börjar bli slitet.Det är lite läbbigare på nyvåt asfalt när det kommer regn också... 5000 känns lite pålitligare där. Subjektivt eller om det finns någon förklaring vet jag inte, men jag upplever det så.
Kan vara bra att ha i åtanke! Normalt så är ju aldrig greppet något problem annat än när sommarregnen kommer eftr en torrperiod - det är lätt hänt otäckt - lägg gärna till några nyasfalterade sträckor där asfalten svettats lite....Första halvan av livslängden känns 5000 överlägsna men tappar en hel del när det börjar bli slitet.
Jag hade slithålen synliga både bak och fram när jag bytte från slitna 5000 till nya 5000 och det blev en stor förbättring.
Du har pm :)Kanske läge att börja sälja av sitt lager av mindre begagnade GP 4000S och 4000S II?