CRC-El Salvador

Costas

Medlem
CRC-El Salvador
Sitter här och ska konsumera på CRC, men när man ska ange land återkommer El Salvador som val ideligen, hur jag än gör!

Har råkat ut för det förut, men vad göra...

CRC-El Salvador
Jag har också samma problem när jag sitter och kör under Vista-datorn med inte under linux- el. XP-datorn. Måste rkänna att det är ett mycket skumtproblem, samma sak händer när jag vill se priset i SEK så blir det endast i pund hur jag än gär.

CRC-El Salvador
plumse skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan det möjligen vara lite strul med hur IE
> hanterar kakor under Vista?
>
Det är nog snarare hur Vista fungerar, eller rättare sagt hur Vista försöker att fungera ;-)

CRC-El Salvador
Har du testat det här? Om du går in på Crcs Hemsida och klickar på account längst upp till höger sen klickar du på browsing options under My account .Där kan du ändra till språk och shipping country o.s.v .Förhoppningsvis finns det sedan kvar när du går in på deras hemsida nästa gång .

CRC-El Salvador
plumse skrev:
> Kan det möjligen vara lite strul med hur IE
> hanterar kakor under Vista?

Nope, jag kör XP och jag har samma problem. Det är ett relativt nytt problem. Förr kom sajten ihåg att jag befinner mig i sverige.

P

CRC-El Salvador
Roger A skrev:
> Har du testat det här? Om du går in på Crcs
> Hemsida och klickar på account längst upp till
> höger sen klickar du på browsing options under
> My account .Där kan du ändra till språk och
> shipping country o.s.v .Förhoppningsvis finns det
> sedan kvar när du går in på deras hemsida
> nästa gång .

Helt klart nått galet med cookies, har (hade) också samma problem, kör XP + IE. Funkar inte att gå in på "browsing options" heller...
Raderade cookies och temp filer, sen funkade det. Nu har jag även ändrat under "browsing options" så förhoppningsvis fortsätter det att funka ett tag...

/Calle

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp