Cykel till 11 åring
Letar efter en cykel till min 11 åriga son har spanat lite på denna men känner inte till märket. https://www.bikester.se/polygon-siskiu-d5-M970380.html?vgid=G1409343&cgid=s14083
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han vill ju börja cykla lite stigar och sånt, vi ska en tur Isaberg under semestern, kanske nått tips på någon annan pris upp till 15 kTung rackare med framväxel och fjädrad framgaffel. Hur ska den användas?
Jag håller med @ostrandHan vill ju börja cykla lite stigar och sånt, vi ska en tur Isaberg under semestern, kanske nått tips på någon annan pris upp till 15 k
Du har ju bara gett tråden 40 minuter, du får väl ha lite tålamod. ?Svårt att hitta något nån som har lust att tipsa om nått? Har vart hos den lokala cykeln handlarn men det är helt utplockat i hans storlek
Väldigt svårt at hitta passande cykel... Jag gikk för en Spesialized Pitch Comp Womans 27,5 med 1x10 och luftdämpare. Ca 13,5 kg
På bilden är pojken 9 år, 145 cm lång.
Beror ju på vilken nivå ditt barn är på. Har hen cyklat i skogen i 6 år och tävlar så är det kanske läge med en cykel för 15k.. annars duger förmodligen en begagnad för 3-5 k[Swss..... .. ..... . QUOTE="Order, post: 3981297, member: 73875"]
Har så svårt för att hitta nått jag tycker "duger " men det är väll mest för att jag inte vet vad jag ska leta efter,
Till Isaberg om den passar, visst. Men inte till vanlig skogscykling.Kanske nått sånt här och uppgradera dämpare på den?
Allebike's lågprisalternativ MB31 är inte så jäkla lågpris men det är bra spec på den. Funkar inte från 130-150 cm utan snarare 145-165. Den finns i lager med jämna mellanrum.
https://www.allebike-sports.com/sv/Shop/MB31/MB31_MTB/MB31_Royal_Junior_Deore_Raw?id=C2810824
Den är från cirka 2010 också, med allt det innebär.Kanske nått sånt här och uppgradera dämpare på den?
Det är ju det också, får kolla vidare, säkert en fin cykel när det begav sigDen är från cirka 2010 också, med allt det innebär.
Den såg fin ut, undrar när den finns inne igen.Orbea Laufey 27 H20 för ca 10k, om den nånsin kommer in i lager :/
Edit: H10 finns i lager, dock 50% dyrare
Den såg fin ut, undrar när den finns inne igen.
27,5+ dvs nåt mittemellan mtb och fatbike. Något tung...
Vad tror ni om denna?
Vad tror ni om denna?
November tyvärr, ser det ut som hos handlarna..Den såg fin ut, undrar när den finns inne igen.