Jag har försökt fått tag i en del från Fox från cykelhuset i flera månader nu, de har sagt att de ska ringa så fort de vet något, men har aldrig ringt mig. Sen när jag ringer och kommer in dagen efter, så säger de att de ringde mig dagen innan (Småsaker men en lögn). När jag väl fick min del som jag beställde efter att jag fick vänta i typ 20 minuter på att de faktiskt skulle hitta min beställning som de inte visste var den låg, så fick jag fel storlek. Då sa de att de hade frågat mig om storlek, när det var jag gav dem delen som jag ville ha ersatt så att de skulle mäta ut, så att det skulle bli RÄTT. Istället skyllde de på mig. De sa att de hade tappat bort mitt nr, men ändå fick jag en lapp när jag hämtade ut min del där mitt nummer var nedskrivet, också var det bara ett mått som var nedskrivet, alltså hade de inte mätt ut den inre diametern, som i detta fallet var för litet. Ni kanske tycker det är en småsak, men jag tycker det är riktigt dålig service, bättre att beställa direkt från internet än att behöva vänta evigheter.
Sen om man ska ha reparation eller något så är cykelhuset säkert bra, köpte min cykel där för några år sedan och den funkar fint. Men p.g.a. personalen så tänker jag undvika att besöka dem igen.