Konstigt när CanyonUK säger att affärssystemet inte fungerar. Sen undrar jag säkert som många andra varför ni aldrig är online på Canyons chat? Nu får man söka sig till tyska/engelska chatten för att få svar på sina frågor, och de säger sig dessutom veta om att ni aldrig är online, märkligt!
Cykelhösten är strax över här i Jämtland och jag har insett att ert strul har snuvat mig på minst en månads cykling. Tyvärr kommer jag låta min order stå eftersom en student inte har råd med att gå till sin lbs och köpa en lika bra cykel, samt att jag varit så grymt nöjd med min förra Canyon. Det som är mest frustrerande just nu är tystnaden, ni hör inte av er, inget standardmail till alla som vänar på en cykel om att "det här händer hos oss just nu", orderbekräftelsen har jag bett om 10 gånger men den verkar vara otroligt svår att vidarebefodra till rätt person, alltså mig. Förstår att ni förmodligen har tokmycket att stå i och sliter er i håret för att systemen inte fungerar men i sällanköpsbranschen gäller det att agera bättre än vad ni gör nu. Jag bryr mig inte ett skvatt om jag får ett dåligt bemötande när jag ska köpa ett par strumpor men när jag ska spendera så stora summor som en cykel innebär förväntar jag mig mer, betydligt mer, i kundservice. Det mest tragikomiska är väl att jag sitter här på ett forum och ventilerar mina tankar för att det är det enda sättet som jag vet att det går att få kontakt med er på Canyon Sverige.